آخرین مهلت ارسال آثار به دوسالانه جایزه کتاب اصفهان پایان مهرماه ۹۹ است.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 17 September 2020
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیست و پنجمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان به منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه‌های مختلف و ارج نهادن و تکریم پدیدآورندگان و تولیدکنندگان این آثار و سایر بخش‌های مرتبط با نشر کتاب برگزار می‌شود.
اصغر مختاری افزود: در بیست و پنجمین دوسالانه آثار ارسالی باید از فروردین ۹۷ تا پایان اسفندماه ۹۸ و برای نخستین بار چاپ شده و دارای برگ اعلام وصول یعنی تایید شده اداره ارشاد باشند.
وی با بیان اینکه کتاب‌های درسی و کمک آموزشی را مشمول شرکت در دوسالانه نمی‌شوند گفت: اصفهانی بودن ناشر یا پدیدآورنده و یا مرتبط بودن موضوع آثار با اصفهان از جمله شروط حضور در دوسالانه جایزه کتاب اصفهان است.

مختاری با اشاره به اینکه آثار رسیده در مراحل استانی و خارج استانی را فعالان و خبرگان حوزه کتاب و نشر داوری می‌کنند گفت: آثار رسیده به دبیرخانه براساس رده‌بندی ده دهی شامل کلیات، دین، فلسفه و روان شناسی، دین، اجتماع، زبان، علوم، فنون، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا بررسی می‌شود.
وی با بیان اینکه نتایج و مراسم اختتامیه در بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. گفت: در این دو سالانه علاوه بر ناشران و نویسندگان، در بخش جنبی از کتاب‌فروشی‌ها و توزیع‌کنندگان کتاب نیز تقدیر می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به نشانی اینترنتی isfahan.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار