مهدی روشنفکر در نشست شهرداران ، شوراها و دهیاران با معاون وزیر کشور به بیان برخی مشکلات کل شهرهای استان به خصوص شهرهای حوزه انتخابیه خود پرداخت.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 17 September 2020
سخنان نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در حضور معاون وزیر کشور / تمجید جالب روشنفکر از استاندار + فیلم کامل سخنان‌
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر در نشست شهرداران ، شوراها و دهیاران با معاون وزیر کشور به بیان برخی مشکلات کل شهرهای استان به خصوص شهرهای حوزه انتخابیه خود پرداخت.
روشنفکر در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر از پیگیری های استاندار گفت : به دیدار هر وزیر یا مسئولی رفتم تا قبل از من آقای کلانتری مراجعه کرده و پیگیر مشکلات استان بوده است و هر گاه مسئولی را برای آمدن به استان دعوت کردم تا قبل از من قول سفر به استان را استاندار گرفته است.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس بیان کرد: نبود درآمد پایدار شهردار‌ها، مردم و شهروندان را دچار دردسر کرده و نبود ماشین آلات و سرمایه‌گذار از دغدغه‌های جدی است.
وی با اشاره به لزوم همسانی حقوق و مزایا گفت: شرایط نیروی انسانی شهرداری به مانند سایر ادارات نیست.شهرها نیاز به تزریق منابع مالی هستند.
وی با بیان اینکه جمعیت یاسوج در سال ۱۳۳۹ ، ۹۵۰ نفر بود، افزود:  یاسوج شرایط و  موقعیت و استعداد خوبی دارد و پایتخت طبیعت ایران است اما این شهر پر از استعداد درصد مهاجرپذیری بالایی دارد.
 روشنفکر با اشاره به حال ناخوش و چهره زشت ورودی شهرهای یاسوج گفت: ساماندهی ورودی شهرها نیازمند اعتبار است که این اعتبار را ما در اختیار نداریم.
وضعیت ترافیکی یاسوج دیگر محور صحبت روشنفکر بود و وی ادامه داد: نیازمند کمک برای تکمیل و بهره‌برداری پل چهارم بشار هستیم تا به نتیجه برسد.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس به وضعیت کارگران شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: اعتباری اختصاص دهید، کارگران زحمت‌کش شهرداری ۶ ماه است دریافتی نداشتند و برای رفع این معضل چاره‌اندیشی کنید.
روشنفکر ادامه داد: دستور دهید برنامه‌ای برای درآمد پایدار شهرداری یاسوج و سایر شهرها طراح شود، ضمن اینکه برای تکمیل سایت بازیافت زباله نیازمند کمک سازمان شهرداری‌ها هستیم.
 
نماینده مردم در مجلس با اشاره به طرح جامع پارک جنگلی و آبشار یاسوج گفت: نبود فضای سبز و پارک و ساماندهی آرامستان‌ها دیگر دغدغه است که باید مورد توجه باشد.
وی با اشاره به تعریف محدود شهرها مطابق با تبصره ۲ قانون گفت: برنامه جامع و تفصیلی زمانی محقق می‌شود که نگاه‌ها منظومه‌ای باشد نه جزیره‌‌ای.
روشنفکر با اشاره به بلاتکلیفی مناطق اطراف یاسوج خواستار تجدیدنظر در قانون شوراها شد.
متن کامل سخنان روشنفکر را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار