مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه مصرف روزانه سی‌ان‌جی در این منطقه ۹۰۰ هزار مترمکعب است، از رشد ۱۰ درصدی مصرف سی ان جی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 17 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریدون یاسمی مصرف سی ان جی در پنج ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه را ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مصرف این میزان گاز به عنوان سوخت، معادل صرفه جویی بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر بنزین بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه سهم سی ان جی از مصرف سوخت کرمانشاه به 32 درصد رسیده، گفت: شاخص ملی سهم مصرف سی ان جی به عنوان سوخت 25 درصد است که در استان هفت درصد از شاخص ملی فراتر رفتیم.

یاسمی از فعالیت ۷۲ جایگاه فعال سی‌ان‌جی در استان کرمانشاه هم خبر داد و با بیان اینکه کرمانشاه از نظر تعداد این جایگاه ها در رتبه یازدهم کشور است، تاکید کرد: 40 درصد جایگاه‌های سی ان جی کرمانشاه در مرکز استان فعایت دارند.

وی به اهمیت رعایت نکات ایمنی و موازین بهداشتی در این جایگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: نظارت و کنترل‌های مستمر و دوره‌ای از این جایگاه‌ها در حال انجام است و در صورت احراز و اعلام بازرسان، جایگاهی که نکات ایمنی را رعایت نکرده، غیر فعال خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار