اردشیر مطهری:
به گزارش تابناک سمنان: اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص برای مبارزه با عوامل فساد در دستور کار قرار دارد، گفت: مفهوم رونق تولید باید در مسیر اشتغال دنبال شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 02 July 2020

توضیحات دفتر مطهری درباره اتهامات علیه وی در فضای مجازی- اخبار ...

نماینده مردم گرمسار و آرادان صبح پنج‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری معادن متروکه نمک گرمسار و آرادان به میزبانی سالن شهید صبوری گرمسار با تأکید بر لزوم همگرایی و همبستگی مسئولان ادارات در شهرستان‌ها برای پیگیری مشکلات این بخش اظهار داشت: برخی گمان می‌کنند اگر به‌صورت بخشی مسائل را دنبال کنند و شرایط را صرفاً در حوزه فعالیت خود اصلاح یا حفظ کنند، کافی خواهد بود، این رویه برای مردم زیان‌هایی را ایجاد می‌کند.

وی بابیان اینکه موانع حوزه گردشگری و معادن شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی را مرور و می‌کوشیم تا در حد امکان، موانع و مشکلات موجود را در چارچوب تفاهم‌هایی در سطح استانی و یا کشوری پیگیری کنیم، افزود: برای دستیابی به توسعه اقتصادی انتظار می‌رود تا انسجام در همه حوزه‌ها و بخش‌های اقتصادی به وجود آید و موانع را شناسایی و برای آن‌ها راهکاری ارائه دهیم.

اردشیر مطهری بابیان اینکه در کنار بهره‌گیری از توان نیروی انسانی متخصص و کار بلد باید با مبارزه جدی و گسترده با عوامل فساد و زمینه‌های رانت و ویژه‌ خواری‌ها انجام شود، ابراز داشت: برای رسیدن به مفهوم واقعی رونق تولید باید در مسیر تحقق اهداف اشتغال نیز از این ظرفیت و توان استفاده کنیم.

فرماندار گرمسار نیز در این نشست ضمن اشاره به وجود معادن نمک غنی و دیگر معادن در این شهرستان، ابراز داشت: گرمسار از موقعیت بسیار مناسبی برای رشد و توسعه صنعت و معدن برخوردار است.

وحید رجایی افزود: موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن شهرستان‌های گرمسار و آرادان بین دو استان تهران و سمنان و وجود امکانات زیر بنایی مناسب و استعدادها و منابع طبیعی و معدنی بسیار خوب، راه‌های ارتباطی تقریباً مناسب ازجمله مزایایی که می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب به رونق اقتصادی منطقه منتهی شود.

وی جهش و توسعه تولیدات معدنی و استفاده حداکثری از این بخش را یکی دیگر از راهکارهای توسعه اقتصادی دانست و ابراز داشت: رونق صنعت درگرو زمینه‌سازی لازم و فراهم کردن مشارکت جدی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است تا به‌تدریج بستر و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه‌بر تولید داخلی فراهم شود.

فرماندار گرمسار اضافه کرد: اکنون‌که کشور در تحریم اقتصادی قرار دارد باید شرایطی را فراهم کرد تا از وابستگی به دیگر کشورها خارج شویم که به دلیل پتانسیل مطلوب حوزه گردشگری و سابقه تاریخی و معدنی این شهرستان، تقویت زیرساخت‌های بخش گردشگری ضروری است که این مهم منوط به انسجامی در همه حوزه‌ها و بخش‌های اقتصادی خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار