کد خبر: ۸۶۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 22 June 2020

به گزارش روز دوشنبه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی مهدی سورگی افزود: تامین آب موردنیاز و زیرساخت‌های لازم برای تولید از خصوصیات طرح واگذاری هزار هکتار شهرک کشاورزی در استان است که این موضوع تنها دغدغه تولیدکنندگان را به تولید منتهی می‌کند.

وی در ستاد گلخانه‌های خراسان جنوبی درباره طرح واگذاری هزار هکتار شهرک کشاورزی براساس تفاهم‌نامه مهر سال گذشته استانداری با شرکت شهرک‌های کشاورزی گفت: این طرح با هدف توسعه کشت گلخانه و یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تولید محصولات دامی، زراعی و باغی در فضای‌های بسته است تا بتواند شرایط منطقه را مقداری کنترل کند.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی افزود: تمرکز در شهرک‌های کشاورزی در راستای سهولت در تامین نهاده‌ها و تامین بازار مصرف است.

وی اظهار داشت: آگهی فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای چهار شهرک شهرستان‌های سرایان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه نهایی شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به پرتابل سازمان جهاد کشاورزی اطلاعات خود را ثبت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی هم گفت: تسهیلات با نرخ سود ۱۲ و نیم درصد به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

مشیرالحق عابدی افزود: فراخوان در چهار شهرستان سرایان، نهبندان، سربیشه و زیرکوه تا ۲ هفته آینده ادامه خواهد داشت.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و اجرای طرح نهضت گلخانه‌ای از سال گذشته در این استان آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار