مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از بازخوانی وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در هفته کرامت از دختران قهرمان و ملی‌پوش و کارمند تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 22 June 2020

حسن عزیزی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نکوداشت دهه کرامت می‌تواند زمینه‌ای برای خودباوری دینی جوانان و ورزشکاران فراهم کند و به‌عنوان نمادی الگوساز و مبنایی مطرح شود.

وی با اشاره شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا، برنامه‌های مختلف فرهنگی و چالش‌های متنوع ورزشی با مشارکت ورزشکاران و جوانان برگزار نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: تعمیق بخشی به هویت دینی و مذهبی جوانان، ترویج فرهنگ و سجایای اخلاقی اهل بیت بسیار حائز اهمیت است و می‌توان با عنایت به شخصیت والای حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برنامه‌های خوبی را در دهه کرامت برگزار کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای جامعه کارمندی، خانواده کارکنان، تجلیل از دختران کارمند، دختران جوان دبیر سمن‌های مردم‌نهاد جوانان، دختران قهرمان و ملی‌پوش، نشست‌های بصیرتی با موضوع تبیین سیره عملی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)با محوریت سمن‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی مسابقه بازخوانی وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و در حوزه ورزش نیز در بستر فضای مجازی چالش‌های مختلف ورزشی با محوریت دختران جوان صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار