تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
علی نوری شهردار معزول شهرداری چرام در این جلسه سخنانی مطرح کرد و در مهمترین موضوع دلیل برکناری گفت : من به دلیل فاصله کم روستای شهرک با چرام و برای جلوگیری از تحمیل هزینه 2 میلیون در ماه حاضر نشدم به شهر بیایم.
کد خبر: ۸۱۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 27 January 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی 24 ساعت گذشته خبرهای غیر رسمی از عزل علی نوری از شهرداری چرام حکایت داشت که این خبر غیر رسمی با واکنش های مخالفان و موافقان در سطح این شهر مواجه شد و حتی برخی پا را فراتر نهاده و سعی کردند موضوع را به انتخابات پیش رو هم مرتبط کنند.
هر چند علی نوری طی دوره شهرداری خود گاها تنش هایی با نماینده چهار شهرستان در مجلس داشت اما سخنان عضو شورای شهر در نشست معارفه شهردار جدید نشان از نوعی اجبار در عزل نوری حکایت دارد.
عضو شورای شهر چرام گفت : مانند سراسر کشور مهندس نوری را اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب کردند و اکنون هم دوره کاری وی در سمت شهرداری به پایان رسیده است هر چند با توجه به توانمندی های وی در جاهای دیگر از وی استفاده می شود.
مرادپور گفت : در زمانی که آقای نوری به عنوان شهردار انتخاب شد و وقتی به آقای تیموری اعلام کردیم برای جلسه تودیع و معارفه گلایه داشت که حداقل یک ساعت زودتر مرا اطلاع می دادید تا با آمادگی در جلسه حضور یابم.
وی  گفت : در دوره شهرداری آقای نوری هم تنش های زیادی داشتیم و هم همکاری های خوب که این ذات کار شهردار و شورای شهر است و امروز هم صلاح بر انجام شدن این معارفه است.
مرادپور در خصوص دلیل کنار گذاشتن نوری از شهرداری به دو مصوبه اشاره کرد و گفت : یکی از مصوبات به 3 رای و مصوبه دیگر هم با 4 رای تصویب شد که مصوبه اول مربوط به موضوع سکونت شهردار بوده است و مصوبه اخیر هم نهایتا در جلسه ای با حضور مدیر کل امور شهری استانداری تصمیم به پایان کار نوری در شهرداری چرام گرفته شد.
وی ادامه داد : شکل مدیریت در همه جا همینگونه است و مدیران روزی می آیند و روزی هم می روند و این امری طبیعی و پذیرفته شده است. هر چند برخی شائبه هایی مطرح شده است که آقای نوری می توانند از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنند.
مرادپور گفت : از آقای نوری که خود در بسیاری از مناصب از جمله بخشدار ، شهرداری و دیگر مناصب حضور داشته اند و چنین رویه های معمولی را به خوبی می شناسد  و می داند که مدیران زمانی آمده اند و زمانی رفته اند و یا برکنار شده اند ، در این موضوع خویشتنداری کند.
وی ادامه داد : در خصوص کنار گذاشتن آقای نوری کسی نمی خواهد توانمندی های وی را زیر سوال ببرد اما بر اساس مصوبه وزیران و بحث سکونت که باید شهردار در محدوده شهر باشد اما آقای نوری نیامد و نهایتا با اضافه شدن مصوبه دوم رای بر کنار گذاشتن وی داده شد.
مرادپور در خصوص سرپرست شهرداری هم گفت : آقای کاظمی هم از نیروهای جوان شهرداری است اما تا مشخص شدن شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری مشغول به کار می شود و شاید حداکثر تا پایان انتخابات وی در این سمت باشد.
وی در پایان گفت : اعضای شورا باید به این نکته توجه داشته باشند که برای انتخاب شهردار جدید گزینه ای تعیین کنند که اگر از آقای نوری توانمندی بیشتری نداشته باشد از وی ناتوان تر نباشد.
نوری : پیگیری قضایی می کنم
علی نوری شهردار معزول شهرداری چرام در این جلسه سخنانی مطرح کرد و در مهمترین موضوع دلیل برکناری گفت : من به دلیل فاصله کم روستای شهرک با چرام و برای جلوگیری از تحمیل هزینه 2 میلیون در ماه حاضر نشدم به شهر بیایم.
وی همچنین به برخی شائبه ها هم اشاره کرد و گفت این موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری می کنم.
لازم به توضیح است در این نشست علی نوری از شهرداری چرام عزل و فرشید کاظمی به عنوان سرپرست جدید شهرداری منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
آخ وبخت چرام حاکم شهری که مرغابی بود برسرآن شهر رسوایی بود
شهروند چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
شوراهای بی کفایت.خودشون هم اذعان میکنند ک مهندس نوری خیلی توانمند است.دیگه چکار خونه ش داری.حقیقت رو دیگه کسی نمیگه.حقیقت باج ندادن شهردار ب شورا بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
بیچاره مردم چرام با این شورای شهر _ما با شخص مشکلی ندارم ولی واقعا داخل شهرداری آدم با مدرک بالاتر از دیپلم و با تجربه تر نبود که یه راننده لودر دیپلم رو سرپرست شهرداری کردید. خودتون احمقی اید مردم رو هم احمق فرض نکنید
ضرغام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
خدا به خیر بگذرد کسی را سرپرست گذاشتند که اولا مدرک دیپلم دارد وثانیا سابقه مدیریتی ندارد وثالثا شغل ایشان رانندگی لودر است وکاش اصلا سرپرست نمی گذاشتند که دیگرهموطنان استانی ماها را مورد تمسخر قراردهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اولا که قاعدتا بالاتراز دیپلم وجودداره دوما حتما اینطور تشخیص داده شده سوما این شخص به طور موقت دراین سمت قرار گرفته چهارما همانطوری که اقای نوری خودش برخوردکرده بااون برخوردشده که باافراد بالاترین مدرک در بدنه شهرداری از اونها در پایین ترین سمت استفاده کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار