جمعی از دانشجویان تبریزی در اعتراض به اظهارات اخیر ظریف مبنی بر مذاکره با آمریکا مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز تجمع کردند.
کد خبر: ۸۱۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 27 January 2020

جمعی از دانشجویان تبریزی در اعتراض به طرح بحث اخیر دستگاه دیپلماسی کشور توسط ظریف مبنی بر مذاکره با آمریکا، امروز مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز تجمع کردند.

با توجه به مصاحبه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه با هفته نامه اشپیگل آلمان و مطرح شدن دوباره مذاکره با آمریکا تروریست بعد از آنکه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه 27ام دی ماه خط بطلانی بر مذاکره مجدد با دولت آمریکا کشیدند، دانشجویان تبریزی امروز با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز مخالفت خود را با این اقدام ذلت بار اعلام کردند.

در پایان این تجمع دانشجویان بیانیه ای قرائت که کردند که در بخشی از آن آمده است:

در شرایط کنونی که سه هفته بیشتر از تشیع باشکوه پیکر شهید سردار سلیمانی نگذشته شهیدی که با خونش برای سالیان سال انقلاب را بیمه کرد حال با گذشت این چند هفته وزیر امورخارجه کشورمان،در پیامی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، به همه آرمان‌هایی که آن شهید بزرگوار در طول عمر پربرکتش برای آن جهاد کرده بود، پشت پا زده؛ در حالی که سیل جمعیت شرکت کننده در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی نشان دهنده‌ پایبندی مردم به همه آرمان‌هایی بود که آن شهید بزرگوار به آن‌ها ایمان داشت.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی ضمن محکومیت هرنوع سخن و عملی که از روی ضعف و خود باختگی از سوی تمام مقامات کشور، به وزیر امورخارجه متذکر می‌شود، که به جای چشم دوزی به وعده‌های گاه و بیگاه دشمنان این نظام، که همواره خالی از شأن و احترام بوده‌اند، به درون کشور و توانمندسازی بنیه‌ داخلی بپردازید و تمام ظرفیت دستگاه دیپلماسی کشور را در این جهت به کارگیرید وگرنه همان داستان همیشگی خواهد بود که همگان به سرانجام آن آگاهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :