مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خبر داد
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان  از تشدید نظارت بر ناوگان مسافربری استان اصفهان با اجرای طرح های جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 27 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در جلسه ارتقای ایمنی حمل ونقل ناوگان مسافری استان اصفهان اظهار کرد:  بخش نامه ها و دستورالعمل های جدید ارسال شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  بر تشدید نظارت ها در بخش مسافری تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه تشکل های صنفی باید از طریق  سیستم خودنظارتی،خطاها و بی احتیاطی ها را به حداقل برسانند، افزود:  در واقع انتظار ما از شرکت های مسافربری، مراکز معاینه فنی، رانندگان و تمام دست اندرکاران صنعت حمل ونقل مسافر رفتار مسئولانه تر در قبال مردم است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم رفتار غیرمسئولانه برخی از افراد به اعتماد مردم به ناوگان حمل ونقل عمومی ضربه بزند، گفت: ناوگان حمل ونقل مسافربری استان اصفهان یکی از به روزترین و بهترین ناوگان حمل ونقل مسافر در کشور به شمار می آید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان  با تاکید بر همکاری های مشترک دولت و بخش خصوصی برای ارتقا ایمنی تردد ناوگان حمل ونقل عمومی تصریح کرد:  در این راستا طرح های جدید در پایانه های مسافربری کاوه و صفه به صورت پایلوت اجرا و گشت های دروازه ای با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

خضری با بیان اینکه هیچ عذر و بهانه ای برای عدول از قانون  در زمینه حمل ونقل مسافر قابل قبول  نیست، گفت: شرکت های مسافربری باید نظارت خود را بر مدیران فنی و همچنین رانندگان افزایش دهند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان نظارت جدی تر مدیران فنی را خواستار شد و تاکید کرد: پیگیری قضایی در انتظار متخلفین این حوزه خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار