مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: اعلاوه بر پرداخت تسهیلات بلاعوض، مبلغ مصوب شده تسهیلات پرداختی به سیل‌زدگان ایلامی (مرحله اول، دوم و سوم) یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون یک هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده است
کد خبر: ۸۱۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 27 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله محبی با اشاره به توزیع رایگان سیمان در مناطق سیل‌زده ایلام اظهار داشت : تاکنون ۹ هزار و ۸۲۴ تن سیمان رایگان برای بازسازی در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام یادآور شد: برای هر واحد مسکونی احداثی روستایی و شهری ۱۶۰ کیسه سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب توزیع شده است.

محبی از فعالیت مهندسان ناظر ساخت مسکن زیر پوشش این بنیاد در مناطق سیل‌زده ایلام خبر داد و یادآور شد: این افراد بر همه مراحل از تهیه نقشه ساختمان تا پایان کار نظارت کامل دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۷۶۹ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل این استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع شده که از این میزان ۹ هزار و ۹۸۷ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری در استان نیز گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۶ مورد آواربرداری، یک هزار و ۹۲۳ مورد پی کنی ساختمان، یک هزار و ۸۴۵ مورد آرماتور بندی و یک هزار و ۵۲۷ مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار