معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از امکان ارائه تسهیلات خرید کتاب به متقاضیان همزمان با نمایشگاه کتاب در صورت درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از سال های آتی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 27 January 2020

سید نوراله حسن زاده در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب خوزستان رویداد فرهنگی بزرگی است که باید از آن نهایت استفاده و بهره برده شود.

وی با اشاره به امکان ارائه تسهیلات خرید کتاب به علاقمندان خاطر نشان کرد: در حوزه معاونت اقتصادی برای واحد‌های تولیدی و بخش های کشاورزی تسهیلاتی اختصاص داده می شود که میتوان این تسهیلات را به صورت محدودتری در زمان نمایشگاه کتاب به متقاضیان ارائه کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اضافه کرد: درصورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مایل به تحقق این موضوع و پرداخت تسهیلات به متقاضیان است در این راستا میتواند با ما مکاتبه کند تا تسهیلات مختصر و محدودی در سال های آتی در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به مسائل اخیر در کشور،خاطر نشان کرد: فضایی که ایجاد شده می تواند مردم را به سمت کتاب سوق دهد و از سویی شرایط کشور در مسائل تحریم و وقایعی که در هفته های اخیر رخ داد از جمله شهادت سردار سلیمانی به نوعی آمادگی ذهنی مردم را برای پذیرش بعضی کتب و انتشارات بیشتر کرده است.

حسن زاده با اشاره به عرضه کتب فرهنگی، دینی،مذهبی و دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب خوزستان،تصریح کرد: تعدد کتب و موضوعات در نمایشگاه کتاب پاسخگوی همه سلایق است و امیدواریم مردم از این فرصت بهره ببرند و در فرصت باقی مانده با حضور در نمایشگاه از این فضای فرهنگی استفاده کنند.

وی همچنین به تأثیرگذاری نمایشگاه کتاب در جذب مخاطب اشاره کرد و افزود: مردم نیازمند فضاهای فرهنگی همچون این نمایشگاه هستند تا بتوانند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود از کتب عرضه شده و تخفیفات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت این رویداد فرهنگی،اذعان داشت: مسئولان فرهنگی در حوزه هایی که به آنها ارتباط دارد باید بیشتر وارد شوند، شهرداری باید در اطلاع رسانی و صداو سیمای خوزستان با زیر نویس کردن اطلاعات و برنامه های نمایشگاه در این امر ورود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار