سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت : قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در انتقام‌گیری از خون شهید سردار سلیمانی حامیان آمریکا در منطقه را ناامید کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ 23 January 2020

سردار رمضان شریف پنجشنبه شب در هیجدهمین یادواره ۴۶ شهید دهستان گنج افروز شهرستان بابل که با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد ، افزود : کشورهای منطقه که به کمک آمریکا بسیار امیدوار بودند ، قدرت موشکی ایران در تخریب پایگاه آمریکا در عین الاسد امیدهای آنها را نقش برآب کرد.

وی ادامه داد : کشورهای منطقه به این باور رسیده اند که وقتی آمریکا نمی تواند از پایگاه نظامی خودش دفاع کند ، چگونه قدرت دفاع از کشورهای منطقه را می تواند داشته باشد.

مسئول روابط عمومی سپاه گفت : انتقام موشکی ایران ابهت آمریکا را شکست و دنیا بهخوبی دید که موشک های سپاه با چه قدرت و نظم انتقام کوچکی از خون سردار گرفت.

وی بیان داشت: انتقام اصلی خون سردار حاج قاسم سلیمانی خروج آمریکا از منطقه و آزادی کشورهای اسلامی در بند استکبار است.

سردار شریف با بیان این که " حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از رهبری مایه نمی گذاشت بلکه تمام تلاشش بر این بود که منویات رهبری را به درستی اجرا کند " ، گفت : حاج قاسم سلیمانی با هوشمندی تلاش می کرد همه را زیر چتر ولایت جمع کند و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی کرد.

وی افزود : آن چیزی را که جوانان امروز باید از حاج قاسم بیاموزند احترام به پدر و مادر و برخورد درست با بستگان و مردم بوده است و این خصوصیت بارز سردار به عنوان یک مبنا ستودنی است.

سخنگوی سپاه گفت : شهادت سردار سلیمانی رستاخیزی ایجاد کرده است که در مراسم تشییع پیکر مطهرش در پنج شهر اهواز، تهران، مشهد، قم و کرمان تعداد ۲۵ میلیون جمعیت حضور یافتند که این امر نشانگر اخلاص سردار سلیمانی بوده است.

وی افزود : بعد از شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت انگیزه بیشتری پیدا کرده است و ما به شهدا اطمینان می دهیم که راه آنان را ادامه دهیم.

در یادواره ۴۶ شهید دهستان گنج افروز بابل از کتاب " گنجینه ایثار " که شامل وصیت نامه و عکس های ۴۶ شهید گنج افروز است ، رونمایی شد.

شهرستان بابل یکهزار و ۴۷۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار