استاندار ایلام گفت: اگر احساسات انقلابی را با عقلانیت و دوراندیشی در چارچوب منافع ملی همراه کنیم آینده نظام تضمین خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 23 January 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی سپاه پاسداران ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر سیاست گذاری در نظام باید برنامه داشته باشیم که مهم ترین برنامه اطلاع رسانی و جذب مخاطب است.

وی افزود: اگر بتوانیم ابزاری داشته باشیم که مردم احساسات شان را با عقلاینت و برنامه همراه کنند برای همیشه بیمه هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مسیری را برای ما ترسیم کردند که راهگشای مراحل مختلف پیروزی انقلاب بود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: در اوج پیروزی انقلاب اسلامی که از نظر نظامی ضعیف و تقریبا قدرت نظامی نداشتیم و سپاه نیز تازه در حال شکل گیری بود امام به پشتوانه مردم فرمودند آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند و ما آمریکا را زیر پای خود له کرد.

وی بیان کرد: این اتکاء با پشتوانه امت و توکل الهی بود که ابزار و سلاح آن زمان الله اکبر بود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در این بحبوحه جنگ پیش آمد و مردم با سخنرانی، شعر، سرود، نوحه و با بیانات حماسی مردم بسیج شدند اما اکنون شیوه جذب مخاطب و بسیج مردم متفاوت از گذشته است.

سلیمانی دشتکی گفت: هم اکنون شیوه اعلان آمادگی و بسیج با هنر زبان و بر اساس عقلانیت است و این هنر اگر به زبان علم و به سیستم علمی، الکترونیکی و بروز بیان شود شیرین و مردم به دنبال آن می روند.

وی یادآور شد: کشور ما با وجود مقام معظم رهبری، توکل به خداوند و منابع سرشار می تواند با عقل، بینش و ترسیم راهکار کارشناسی مقابل دشمنان ایستادگی کند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی سپاه پاسداران ایلام یکی از کارهای ارزشمندی است که اگر بتوان اینکار را در سطح استان و در سطح ملی رواج داد، مردم نیز به پیگیری مطالبات خود می پردازند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار