رقابت های قهرمانی پرس سینه کشور و انتخابی تیم ملی، با قهرمان تیم خوزستان در اهواز به پایان رسید.
کد خبر: ۸۱۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 23 January 2020

اردوان قاسمی، رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان اظهارکرد: مسابقات قهرمانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم باشگاه های کشور، جام فجر و گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از روز شنبه به میزبانی ملی حفاری در اهواز آغاز شده بود، روز گذشته، چهارشنبه با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

وی با بیان این که ۴۷۰ ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مستر در این مسابقات با یکدگیر به رقابت پرداختند، گفت: در پایان مسابقات رده سنی نوجوانان، تیم های ملی حفاری، چهار محال و بختیاری و هیات خوزستان و در رده سنی جوانان نیز تیم های ملی حفاری، مکث پاور سیستان و بلوچستان و هیات خراسان رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان بیان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان، ملی حفاری، هیات خوزستان و هیات خراسان رضوی و در رده سنی پیشکسوتان، تیم های ملی حفاری، هیات خوزستان و هیات فارس به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با این که در اهواز شاهد رقابت خوبی بین شرکت کنندگان بودیم، افزود: رکوردهای خوبی به ثبت رسید و مسئولان برگزاری مسابقات نیز از سطح کیفی و فنی مسابقات رضایت داشتند. خوزستان در این دوره از مسابقات به قهرمانی رسید و ورزشکاران استان، عملکرد قابل قبولی داشتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار