۸۴ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی فارس از ابتدای امسال به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۸۰۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 04 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از این تعداد ۴۳ واحد تولیدی در شهرک‌ صنعتی بزرگ شیراز و مابقی در شهرک صنعتی سراسر استان قرار دارند که با مشاوره کارشناسان، همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به چرخه تولید بازگشتند.
احد فتوحی افزود: اختصاص تسهیلات حمایتی و رفع موانع تولید از جمله عوامل راه اندازی مجدد این واحد‌ها است.
وی ادامه داد: راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال، سریع‌ترین راه ایجاد اشتغال و فراهم کردن بستر تولید کالای ایرانی است.
احد فتوحی با بیان اینکه رفع موانع تولید و فراهم کردن زمینه برای راه اندازی و فعال کردن واحد‌های راکد در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار دارد، گفت: راه اندازی این واحد‌ها کمک به حفظ سرمایه ملی است و می‌تواند به ایجاد اشتغال بیشتر، رونق فضای کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم کمک کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، عمده‌ترین مشکلات این واحد‌ها را مربوط به نیاز به نقدینگی و سرمایه در گردش برای راه اندازی و یا به روز کردن تجهیزات خط تولید دانست و گفت: در این بخش علاوه بر مذاکره با بانک‌های عامل برای همراهی بیشتر با بخش تولید و صنعت و اختصاص تسهیلات بانکی، با ورود سرمایه گذاران جدید بستر‌های مناسبی برای راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی به چرخه تولید و اشتغال فراهم شده است.

برچسب ها: واحد ، تولید ، شهرک صنعتی ، راکد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار