شهردار فرون‌آباد پاکدشت گفت: این شهر ۳۰ هکتار بافت فرسوده دارد که در طرح بازآفرینی شهری باید مد نظر قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۰۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 27 November 2019

به گزارش تابناک تهران، کوروش میرزایی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح هادی شهر فرون‌آباد پنجم بهمن ۱۳۹۶ از سوی استاندار وقت تهران به استناد مصوبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ هیأت وزیران به شهرداری این شهر ابلاغ شد که بر اساس این طرح، محدوده شهر فرون‌آباد ۱۶۱ هکتار و حریم شهر یک هزار و ۳۳۹ تعیین شده است.
وی گفت: از مجموع وسعت محدوده شهر فرون آباد، ۳۰ هکتار جزو بافت فرسوده است که با اجرای طرح بازآفرینی شهری، این بافت فرسوده نوسازی و کارآمد می‌شود.
وی افزود: با اجرا شدن طرح بازآفرینی شهری، سطح زندگی و امکانات رفاهی ساکنان مناطق واقع در بافت فرسوده و حواشی شهر ارتقاء پیدا می‌کند و خدمت رسانی به این مناطق از سوی شهرداری، از سرعت و کیفیت بیشتری برخوردار خواهد شد.
شهردار فرون‌آباد تصریح کرد: آن دسته از افراد ساکن در این مناطق که اقدام به بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خود کنند از تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: شهر فرون‌آباد با برخورداری از یک هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی، یکی از شهرهای صنعتی استان تهران محسوب می‌شود.
میرزایی افزود: علاوه واحدهای صنعتی، فرون‌آباد از شش هزار و ۵۶۳ واحد مسکونی نیز برخوردار است که به منظور رفاه حال شهروندان، کلیه منازل مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از سوی شرکت بیمه دانا، در برابر حوادث سیل و آتش سوزی بیمه حوادث شدند.
شهردار فرون‌آباد با اشاره به این که نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در حاشیه کمربندی پاکدشت، از مزیت‌های فرون‌آباد است اظهار کرد: مزیت‌های شهر فرون‌آباد باعث شده تا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به  احداث ۲ هزار واحد مسکونی در این شهر نماید که اجرای این پروژه مهم نقش موثری در توسعه و پیشرفت این شهر ایفا می‌کند.
وی همچنین از احداث یک هزا رو ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بخش خصوصی در شهر فرون‌آباد خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار