معاون املاک حقوقی راه و شهرسازی گفت: شهرداری طرحی را تابستان ارائه کرده اما مصوبه ی آن به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۷۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 21 October 2019

 قربانی راد معاون املاک حقوقی اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی  در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: واگذاری زمین بر اساس قوانین و مقرارت در قبال ارائه طرح و اعتبار مصوب خواهد بود وتا کنون شهرداری مصوبه ای را ابلاغ نکرده است.

او افزود: در صورت ارسال اراضی پیشنهادی، پس از ارسال به کمیته فنی و استعلام های ۱۵ گانه، باید توسط دستگاه های دولتی و خدمات رسان مورد تایید قرار گیرد.

معاون املاک حقوقی اداره راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: پس از انجام کلیه موارد ذکر شده طرح در کمیته فنی و کارگروه امور زیربنایی مطرح و واگذاری اراضی انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه میزان سطح اراضی و موقیعت زمین ها را کارگروه امور زیربنایی و دستگاه های متولی خدمات رسان مشخص خواهند کرد افزود: پیشنهاد شهرداری برای واگذاری زمین در محدوده چهکند است که در صورت موافقت دستگاه های خدمات رسان امکان واگذاری زمین در آن محدوده وجود خواهد داشت.

قربانی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی تنها متولی واگذاری اراضی زمین است اظهار کرد: تعیین موقعیت و مناسب بودن جایگاه این پارکینگ برای استقرار ماشین های سنگین برعهده ارگان هایی مانند فرماندهی پلیس راه و اداره کل حمل و نقل جاده ای خواهد بود زیرا وقتی پارکینگ خودرو ماشین های سنگین مستقر شود قطعا ترافیک سنگینی بوجود خواهد آورد.

رییس سازمان حمل و نقل شهری چند روز پیش در مورد پارکینگ ماشین های سنگین گفته بود: بودجه عمرانی ساخت این پارکینگ را داریم و فقط منتظر همکاری اداره راه و شهرسازی برای زمین هستیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
چرا جلوی رفت و امد تریلیها در شهر بیرجند گرفته نمیشه فقط سواریها باید جریمه بشوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار