سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: موکب‌های مسیر تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران توسط محیط‌بانان ایلامی پاکسازی شد.
کد خبر: ۷۸۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 19 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام،غلامرضا ابدالی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: موکب‌های مسیر تردد زائران اربعین حسینی (ع) از زباله در پایانه مرزی مهران توسط محیط بانان و کارشناسان این اداره کل پاکسازی شد.

وی افزود: به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داده که از جمله آن «تشکیل ستاد اربعین در اداره کل، اسکان زائرین در مأمور سراهای شهرستان‌هایی که در مسیر تردد زوار اربعین هستند، نصب بنرهای محیط زیستی و نظارت و پاکسازی مسیر تردد زوار از جمله این برنامه‌ها است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در این ایام احتمال دارد در سطح شهرستان مهران به وجود آید انباشت زباله‌های تولیدی، بخصوص ظروف یکبار مصرف است و در این خصوص ضرورت دارد همه زائرین و سازمان‌ها و ارگان‌های دست اندرکار با مدیریت صحیح و اقدام‌های لازم و پیشگیرانه برای جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیستی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی منسجم عملیات پاکسازی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران از زباله توسط اداره کل حفاظت محیط زیست و سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی در دستور کار قرار گرفته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار