معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: انجام نظرسنجی های انتخاباتی در ارتباط با نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی تخلف از قانون محسوب شده و ممنوع است.
کد خبر: ۷۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 16 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ،محمد نوذری در پنجمین نشست ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: ایجاد فضای امید و نشاط سیاسی در سطح جامعه با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سالجاری بسیار مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی لازم جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم افزود: اگر چه مشکلاتی در حوزه های اقتصادی داریم ولی باید تلاش کنیم نشاط سیاسی را در جامعه گسترش دهیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برنامه زمان‌ بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور ابلاغ‌ شده و لازم است که آموزش‌های مورد نیاز به اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات تا زمان آغاز انتخابات ارائه شود.

نوذری یادآور شد: مسئولان با برنامه‌ریزی لازم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم را فراهم کنند، زیرا پایداری نظام و کشور مرهون حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تدوین تقویم آموزشی انتخابات مجلس یازدهم در استان شد و تصریح کرد: آموزش تمام اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

نوذری در ادامه از برگزاری کلاس های آموزشی برای بخشداران مستقل استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از بخشداران استان در دوره آموزشی که در استان خراسان رضوی برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری قرار است دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار