حمید گلی پورگفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه درفضایی افزون بر ۳۰۰۰ مترمربع در محل شرکت نمایشگاه‌های استان همدان برپا خواهد شد و علاقمندان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند برای بازدید در نمایشگاه حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۷۸۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 15 September 2019
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی نمایشگاه قطعات یدکی خودرو، موتورسیکلت و صنایع وابسته در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، گلی پور در توضیح این خبر مطرح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان با همکاری شرکت پیام نگاران فاطر (مجری نمایشگاه) یازدهمین دوره نمایشگاه قظعات یدکی خودرو، موتورسیکلت و صنایع وابسته را با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل فعلی این شرکت برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: دراین دوره شاهد حضور ۶۵ مشارکت کننده از تولیدکنندگان وتوزیع کنندگان قطعات یدکی ازاستان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قزوین، گیلان، مازندران و... هستیم که آخرین محصولات و دستاورد‌های خود شامل تجهیزات تعمیرگاهی، قطعات یدکی، تزئینات، لوازم بدنه، ایمنی، برق خودرو، شوینده‌های خودرو، رادیاتور و دیگر محصولات مرتبط را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

گلی پور با ابرازامیدواری از اینکه با برگزاری مداوم این عنوان نمایشگاهی، گامی موثردر پیشرفت این صنعت در کشور و منطقه برداشته شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه درفضایی افزون بر ۳۰۰۰ مترمربع در محل شرکت نمایشگاه‌های استان همدان برپا خواهد شد و علاقمندان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند برای بازدید در نمایشگاه حضور پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار