سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در نشست با استاندار فارس گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در فارس ١٠٢ طرح اجرا شده است و ۱۳ طرح باقی مانده نیز تا سال ٩٩ به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۷۷۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 17 August 2019
سعید محمد با بیان اینکه ١٠٠ طرح عمرانی در کشور به تازگی اجرا شده است افزود: طرح‌های ارتباطات ریلی مسیر اقلید به یزد، کرمان به شیراز و بوشهر، طرح تکمیل سد هایقر، سد نرگسی و خط انتقال آب از سد درود زن به شیراز و طرح‌های توسعه شهری همچون خط دوم قطار شهری در حال اجراست که تا پایان سال ٩٩ به پایان می‌رسد.
 
وی افزود: عمده مشکلات اجرای این طرح تامین مالی، اصلاح قیمت و رفع معارضین است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و نشست‌های متعدد با مسولان استان در تلاش هستیم این مشکلات بر طرف شود.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به ساخت ٤ پتروشیمی در استان هم اشاره کرد و گفت: بدلیل اینکه برای اجرای این طرح‌ها از ابتدا مهندسی دقیقی صورت نگرفته بود، قرارگاه یک بازمهندسی در این طرح‌ها انجام داده و با کار فنی و مهندسی دقیق و با همکاری مسولان استان و کشور کار نصب سه پلی اتیلن بدون مشکل آب آغاز شده است.
 
محمد ادامه داد: ٤ شهرک پتروشیمی برای توسعه صنایع پایین دستی در چهار شهر فیروزآباد، جهرم، فسا و داراب با اشتغال زایی بیشتری نسبت به گذشته ساخته خواهد شد.
 
در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با استاندار فارس به امضا رسید.
 
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: این تفاهم نامه با درخواست استاندار فارس برای اجرای طرح‌های جدید آزادراهی، ریلی، تصفیه خانه و انتقال آب امضا شده است و این قرارگاه  اعلام آمادگی کرده است تا این طرح‌ها را شروع و در زمان مناسب به پایان برساند.
 
امیدواریم وعده های قرارگاه خاتم سر موقع به وقوع بپیوندد.
اگر واقعا این پروژه های بزرگ و استراتژیک تا پایان سال آینده به بهره برداری برسند تأثیرات خوبی بر اقتصاد نیمه جان فارس و کشور خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
طرح فقط مال خودشون ودربرشون هست بعضی از مردم تواین کشور برای بیگاری می خوان خاتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار