شاخص‌ترین برنامه در هفته ازدواج برگزاری جشنواره "زوج خوشبخت" است که ۱۶ مردادماه جاری در مرکز استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 03 August 2019

مهرور، معاون فرهنگی ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هفته ازدواج از ۱۲ مرداد آغاز و تا ۱۸ ادامه دارد و طی این هفته حدود ۲۳ برنامه شاخص در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی، چون اردو‌های گردشگری، کمپین‌ها، جشنواره و نمایشگاه‌ها در این هفته، تصریح کرد: شعار هفته ازدواج امسال «ازدواج ساده، مهربانی مفصل» است.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: شاخص‌ترین برنامه در هفته ازدواج برگزاری جشنواره "زوج خوشبخت" است که ۱۶ مردادماه جاری در مرکز استان برگزار شده و از تعدادی از خادمین ازدواج و زوج‌های ویژه تجلیل می‌شود.

مهرور با اشاره به اینکه نمایشگاه ازدواج نیز از ۱۵ مردادماه به مدت پنج روز برپا می‌شود، افزود: با پیگیری‌های بسیار، توانستیم مجوز افتتاح یک مرکز مشاوره ازدواج دیگر را دریافت کنیم و ۱۲ مردادماه دومین مرکز مشاوره ازدواج را در استان افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ سمن در سطح استان، تصریح کرد: از این تعداد ۲۷ سمن فعالیت خاص و ویژه دارند و یک سمن از خراسان جنوبی نیر توانست ابتدای سال جاری به ثبت ملی برسد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۲ بانک در استان وام ازدواج را در اختیار جوانان قرار می‌هند.

انتهای پیام/ک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار