رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این‌که مسئول خدمت فرهنگی در جامعه ما مسئولان هستیم، گفت: چنانچه مشکل فرهنگی چون بدحجابی در کشور باشد، مسئولیت آن با مسئولان بوده و برای حل این معضلات باید همه پای کار بوده و با جدیت تلاش کنیم.
کد خبر: ۷۶۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 23 July 2019

 به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام محمد قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: مبنای ما مکتب امام خمینی(ره) بوده و با گذشت ۴۰ سال از عمر مبارک انقلاب، با قدرت و مصمم‌تر در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این‌که طبق منویات امام راحل، جنگ ما جنگ عقیده بوده و این نبرد، جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، بیان کرد: طبق منویات ایشان باید در جنگ اعتقادی، باید بسیج بزرگی از سربازان اسلام را به حرکت درآوریم؛ این منویات ضرورت کار فرهنگی شایسته را نمایان می‌کند.

وی با بیان اینکه راه سعادت و مکتب ما از امام رحمت‌الله گرفته شده است که همان خدمتگزاری می‌باشد، گفت: مبنای ما مکتب امام خمینی(ره) است و از اینجا می‌گوییم که ما بر آن عهد که بستیم، هستیم و با گذشته ۴۰ سال با قدرت و مصمم‌تر پیش خواهیم رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: همان طور که نسبت ما با مردم نسبت خدمت است از این‌رو  ما مسوول خدمت فرهنگ نیز هستیم و اگر ظلم فرهنگی در کشور شده و یا بدحجابی و بقیه کارهای ضدفرهنگی  انجام گرفته است،  مسوولیت آن بر عهده ما مسوولان است.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: ما روی حمایت و کمک مردم حساب جدی باز کرده‌ایم تا با این حمایت بتوانیم مصمم گام برداریم و هر کسی که زحمتی کشیده باشد، دستبوس خواهیم بود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار