معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از پرداخت میزان 66 درصد از مطالبات گندم‌کاران خراسان‌جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 02 July 2019
۶۶ درصد مطالبات گندم‌کاران خراسان‌جنوبی پرداخت شد

مهدی عصمتی‌پور اظهار داشت: میزان 66 درصد از  مطالبات گندم‌کاران خراسان‌جنوبی پرداخت شد.

وی افزود: تا چهارم تیرماه، میزان 6 هزار و 44 تن گندم از کشاورزان خریداری که از این رقم پنج هزار و 948 تن در سامانه بانک ثبت شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مجموع قیمت گندم خریداری‌شده از کشاورزان را 10 میلیارد و 251 میلیون و 300 هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: از این رقم 6 میلیارد و 740 میلیون و 200 هزار تومان به حساب کشاورزان پرداخت شد.

عصمتی‌پور بیان کرد: سه میلیارد و 511 میلیون و 100 هزار تومان از مطالبات باقیمانده کشاورزان نیز در نوبت پرداخت است.

وی با تأکید بر اینکه امسال رغبت کشاورزان برای فروش گندم بیشتر شده است، افزود: مطالبات کشاورزان بر اساس تاریخ تحویل به مراکز و ثبت در سامانه بانک پرداخت می‌شود که خوشبختانه امسال پرداخت هزینه گندم خریداری شده با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی تشریح کرد: مطالبات کشاورزان تا تاریخ 28 خرداد به طور کامل تسویه شده است.

عصمتی‌پور قیمت هر کیلوگرم گندم خریداری‌شده از کشاورزان را هزار و 700 تومان اعلام کرد و عنوان داشت: گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در 19 مرکز خرید با نظارت جهاد کشاورزی در خراسان‌جنوبی خریداری می‌شود.

وی اضافه کرد: میزان 18 هزار و 680  هکتار از اراضی کشاورزی خراسان‌جنوبی زیرکشت گندم است که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری میزان 64 هزار تن گندم از این سطح برداشت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار