تابناک کهگیلویه و بویر احمد گزارش می دهد:
ریش سفیدان و بزرگان سی سخت عنوان کردند:پاسخ بی حرمتی ماموران اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد را از طریق مراجع قضایی و دولتی پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۴۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 18 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویر احمد واقع در شهر سی سخت،صبح امروز طی درگیری فیزیکی یکی از پرسنل اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد با یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی برف آفتاب دنا واقع در منطقه گردشگری کوه گل سی سخت که در حین خدمات رسانی به صدها مسافر غیر بومی و مردم بومی  منطقه بوده است جو آرام منطقه توسط این  دو کارمند اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد نا آرام گردیده است.

بنا به گفته شاهدان عینی،ماجرا از این قرار است که آقای (ج) و آقای (ر) از کارمندان اداره کل محیط زیست استان ظهر امروز بعد از عبور رایگان از زنجیر و ورودی منطقه گردشگری کوه گل سی سخت آنهم به بهانه کارمند محیط زیست بودن وارد منطقه اصلی این مجموعه گردشگری گردیده است که بعد از اسکان در این منطقه با مراجعه به یکی از قسمت های در حال ساخت توسط شرکت تعاونی مردمی برف و آفتاب دنا ضمن ابراز ناراحتی از اینکه چرا در این منطقه ساخت ساز صورت گرفته است وخود را از بازرسان این اداره کل معرفی کرده اند و حتی اذعان به داشتن حکم قضایی و ماموریت توسط اداره کل محیط زیست نیز داشته اند.

این دو نیروی اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد که خانواده خود را با ماشین پلاک دولتی به منطقه گردشگری کوه گل آورده بودند بعد از شنیدن توضیحات یکی از اعضای هیئت مدیره تعاونی بزرگ برف و آفتاب مبنی بر داشتن تمامی مجوزات لازم جهت ساخت و ساز از سوی نهاد های ذی ربط اما قانع نگردیده اند و با پرخاشگری و برخورد فیزیکی با این عضو هیئت مدیره شرکت برف و آفتاب، جو آرام حاکم بر منطقه را نا آرام می کنند.

به گفته شاهدان عینی این ماجرا متاسفانه ابرخورد زشت و ناپسند نیروی های اداره کل محیط زیست استان در جلوی چشمان صدها مسافر غیر بومی حاضر در منطقه رخ داده است تا جایی که تعدادی از مسافران از این برخورد و رفتار ناراحت شده و این رفتار را خارج از میثاق نامه شرکت تعاونی برف و آفتاب تلقی کرده اند.

شاهدان عینی می گویند:دو کارمند محیط زیست که با ماشین دولتی خانواده خود را در منطقه گردشگری برف و آفتاب سی سخت به همراه داشتند پس از مواجه با زنجیر وردی این منطقه گردشگری با حالت بسیار زننده ای به تمامی مردم سی سخت بی حرمتی کردند .

اهالی سی سخت ادعا کردند : در حین خروج این شخص از محوطه گردشگری ایشان با فحاشی عنوان کردند که نباید از مردم خروجی گرفته شود و این در حالی است که اخذ عوارضی در حیطه کاری محیط زیست نیست .

تماس گیرنندگان در ادامه به برخورد زننده دو مامور محیط زیست اشاره کردند و گفتند : آقایان «ج » و «آیت الله ر » از کارمندان محیط زیست در کمال ناباوری در حالیکه مردم آنان را به آرامش دعوت کردند با بیرون آوردن خنجر از خودرو مردم را تهدید نمودند و در ادامه با ماشین قصد زیر گرفتن مردم را داشتند که مردم از صحنه فرار کردند .

شاهدان حادثه در ادامه عنوان کردند : افراد مذکور علاوه بر اینکه موجبات تعطیلی شرکت را فراهم کردند در زمان درگیری با مردم اعلام کردند ما از روستای «س» هستیم و هیچ کس نمی تواند غلطی کند ضمن اینکه انواع و اقسام فحش های رکیک ناموسی را نثار تمامی مردم سی سخت کردند .

اهالی سی سخت تاکید کردند : به همین خاطر طوماری با امضا شاهدان حرکت زشت ماموران محیط زیست نوشته شد و صبح فردا جلوی مراجع ذی ربط اقدام به تجمع خواهیم نمود .

بنا بر این گزارش در هنگام درگیری هیات مدیره شرکت برف و آفتاب از کارکنان تقاضای ارائه برگ ماموریت و کارت شناسایی می کند که حمله کنندگان ادعا می کنند که به همراه ندارند ، اهالی سی سخت خواستار مداخله دستگاههای امنیتی و نظارتی در این زمینه شدند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
سیسختی
|
United Kingdom
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
هرچیم ازشون می کشیم درس عبرت نمیشه براشون تو هر درگیریی که با ما سیسختیا داشتن یکی ازشون ......کردیم ولی بازم آدم نمیشن شما بگید ما چکار کنیم با اینا ورداریم کلا تک و تایفشونو از رو زمین نابود کنیم خوبه؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اونموقه که ویلاهای چند طبقه در این منطقه ساخته میشد خبر از بازرسای محیط زیست استانی نبود ولی حالا که دوتا پلیت رو به هم جوش دادن دغدغه محیط زیستیشون به درد اومده
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
باسلام
اگر واقعا این شرکت گردشگری تمام مجوزات لازم را داشته باشد کار فرد مذکور کار زننده و در شان مردم سیسخت نبوده باید باوی برخورد گردد اگر مجوزات لازم را ندارد این تعاونی که حق با فرد مذکور می باشد منخای تهمت و فحاشی که کار زشت و ناپسندیست
ولی به عنوان یک شهروند باید بدور از احساسات و با عقل و منطق برسی گردد بعید میدونم مجوزات رو این شرکت داشته باشه نتیجش ریختن سرمایه مردم در اب بوده و قطعا دستگاههای متولی حکم تخریب میگیرن و بانیان این تعاونی که سرمایه ناچیز مردم رو بدون علم و اگاهی از شرایط قانونی به حدر داده اند باید پاسخگو باشند متاسفانه امورات این تعاونی افتاده به دست یک عده که بیشتر درگیر احساسات و جویای نام هستند تا خدمت
گردشگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
سلام خدمت اهالی محترم سی سخت، و مسئولین محترم ،این عوارضی های ورودی مناطق گردشگری ،کاری بسیار نابجا و بی احترامی به گردشگران عزیز میباشد ، نحوه برخورد کارکنانی که مسئول اخذ عوارض هستند بسیار بد و دور از شان مردم شریف سیسخت میباشد ، دوستان و هم استانیهای عزیز پول زور از مردم گرفتن اسمش درامد گردشگری نیست ، اخذ عوارض مستقیم از گردشگران باعث میشه میهمانان و گردشگران استان هیچوقت این مناطق را برای سفر خود انتخاب نکنند ....
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
درود بر شما من يك شهروند هستم كه از شركت برف و افتاب سهام خريداري كردم
وقتي منطقه تحت حفاظت محيط زيست بود حتي نزديك جاده هم ميخواستيم بريم با برخورد ماموران مواجه ميشديم ولي وقتي دوستان يا اشنايان خودشون از قبل باهاشون هماهنگ ميكردند يا مبلغي رو بعنوان رشوه بهشون ميدادن همين اقاي (......... ) دوستان رو به منطقه ي حفاظت شده وارد ميكردند
درصورت نياز شاهد بنده شخصا دادگاه خواهم امد
منصور
|
United Kingdom
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اقای بازرس محیط زیست اون مامورتون که الان تو زندانه به جرم همدستی باشکارچیان،این همه سال خواب بودین یا خود شما هم همدستش ...بارها و بارها همین دو مامور که اینجا درگیری درست کردند در منطقه گردشگری با مسافران بدرفتاری کردند،،تنها هدفشون هم بدنام کردن این شهر بوده و لاغیر...تاسف باید خورد به اداره ای که همچین مامورینی درش هست
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
کاملا مشخص هست که از روی غرض مطالبت رو نوشتی وگرنه مامور محیط زیست کارش رو انجام داده و فحاشی هم بعید هست وقتی داره قانونی کارش رو انجام میده و هیچ اطلاعی از قوانین نداری که مامور محیط زیست میتونه سرزده وارد بشه و ضابط قضایی هست ثانی منطقه گردشکری در منطقه حفاظت شده می باشد.
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
از قدیم گفتن سی سختی بی .... است والا باید ..... و ....و .....را که همراهشان بود را هم تکه و پاره می کردند تا دیگه از این .........نکنن
نیرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
درپاسخ به دوست عزیزمون که فرمودن عوارض کار نابجایی هستش ،تمام شهرهای اطرافمون شیراز یاسوج اصفهان جاهای تفریحشون عوارض میگیرن .دلیلی نداره که شخصی هم که هیچ حکمی نداره بخواد بیاد جلوی کاررو بگیره .هرکسی که فحش میده باناموس خودش داده .بعدش همین اقایون محیط زیست ٫اطلاع داریم اشنایان خود رو به کوه میفرستن برای شکار و الان خودشونو طرفدار محیط زیست میدونن.اگه بچه ها ی محیط زیست مرد بودن و درست میگفتن ......پشت محیط زیست نمیزدن جلو چشم خودشون وبعد محیط زیست اعلام میکنه مریض شدن .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار