مدیر گروه جراحی سروصورت دانشگاه آنتورپ بلژیک گفت: راه‌اندازی مرکز درمانی لب و کام شیراز نیازمند توجه و حمایت خیران است.
کد خبر: ۷۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 07 August 2015
پروفسور ناصر نجمی امروز در جریان سفر خود به شیراز اظهار داشت: در مدت یک هفته اقامت در شیراز 80 بیمار خردسال فک و صورت را به‌صورت رایگان ویزیت و 30 مورد را برای جراحی برنامه‌ریزی کردم.

وی افزود: بیشتر بیماران ما خردسال هستند و بسیاری از آنان قبلاً عمل شده‌اند و به سبب مشکلاتی که دارند باید دوباره عمل شوند.

نجمی تصریح کرد: هدف اصلی ما راه‌اندازی مرکز درمانی و پژوهشی جراحی شکاف لب و کام در شیراز است و بنا داریم درآمد مرکز خود در بلژیک را صرف این مرکز خیریه کنیم.

وی بیان کرد: دانشگاه شیراز و خیرانی که می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند می‌توانند از طریق دانشگاه علوم پزشکی شیراز به یاری ما بیایند.

این استاد برجسته دانشگاه ابراز داشت: یک سال و نیم پیش در کنگره ارتودنسی شیراز شرکت کردم و دوستان گفتند مشکل شکاف جراحی فک و صورت در ایران زیاد است و من 15 سال کارهای خیریه را در کشورهای دیگر مانند هند، کنیا، ویتنام، اندونزی و برمه انجام می‌دادم و از نیاز کشور خودم اطلاع نداشتم و از این به بعد تمرکز را بر ایران می‌گذاریم.

نجمی ادامه داد: ما دو ماه سه ماه یک‌بار برای فعالیت‌های خیریه به ایران می‌آییم و در این سفر نیز حدود 80 بیمار را ویزیت و برای جراحی 30 بیمار نیز برنامه‌ریزی کردم.

پروفسور «ناصر نجمی» متولد فروردین 1344 پیش‌ از این نیز در پاسخ به دعوت مؤسسه خیریه زنجیره امید ایران به تهران سفر کرده‌ بود، وی مدیر گروه جراحی سر و صورت دانشگاه آنتورپ بلژیک و عضو انجمن سر و صورت آنتورپ است. وی که در زمینه‌های دندان‌پزشکی، جراحی فک و صورت و جراحی پلاستیک و ترمیمی تحصیل‌کرده ‌است به‌صورت اختصاصی نوآوری‌های مهمی در زمینه شکاف لب و کام دارد و به شکل مستمر در این حوزه تخصصی فعالیت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار