مدیر کل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد:
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی گفت:۷۲۴ زائر سرا، سوئیت و اتاق در بقاع متبرکه خراسان جنوبی آماده اسکان مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۷۲۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 17 March 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور با بیان این مطلب اظهار کرد: در ۳۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی جشن میلاد امام علی (ع)، جشن مبعث و برگزاری مراسم تحویل سال در ۱۱ بقعه برگزار می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: ۶۰ مبلغ در ایام نوروز در بقاع متبرکه خراسان جنوبی فعالیت فرهنگی خواهند داشت.

بخشی پور افزود: در ۳۸ بقعه خیمه‌های معرفت، غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره خانواده و غرفه محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همچنین در هشت بقعه برپایی ایستگاه سلامت خواهیم داشت.

 

بخشی پور اظهار با بیان اینکه در نوروز سال گذشته ۸۶۰ هزار نفر به بقاع متبرکه خراسان جنوبی مراجعه کردند، اظهار کرد: ۷۲۴ زائرسرا، سوئیت و اتاق در بقاع متبرکه آماده اسکان مسافران در ایام نوروز ۹۸ است.

 

وی ادامه داد: طی سال جاری در طرح دست‌های مهربانی از محل نیات موقوفات خیرین هزار و ۵۸۹ نفر از نیازمندان را تحت پوشش قرار دادیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام نوروز موقوفاتی چون حسینیه امام رضا (ع) و موزه واقع شده در آن حسینیه که قابلیت بازدید گردشگران را دارد در ایام نوروز باز است.

 

بخشی پور با اشاره به اقداماتی که طی دو سال گذشته در موقوفه باغ و عمارت شوکت آباد انجام شده، گفت: تمام اقداماتی که در این باغ و عمارت انجام می‌شود با نظارت و تأیید میراث فرهنگی است.

 

وی یادآور شد: ۱۰۲ وقف جدید در سال جاری ثبت شده که از این تعداد ۱۴ وقف قرآنی است و همچنین برای موقوفات ۳۷۱ سند جدید گرفته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار