وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد که استان فارس امروز به لحاظ زیرساخت‌ و میزبانی رویدادهای ورزشی جایگاه خوبی دارد و مهمترین خلاء آن، نداشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال است.
کد خبر: ۷۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 09 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سلطانی‌فر شنبه ۱۸ اسفند در حاشیه بازدید از روند احداث ورزشگاه شش هزارنفری شیراز، به خبرنگاران گفت: استان فارس از نظر ورزشی شرایط مطلوبی دارد و در سال‌های اخیر از نظر زیرساخت و برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف بین‌المللی و کشوری، عملکردی مطلوب داشته است.

وی با بیان اینکه همواره از ورزش فارس، خبرهای خوبی شنیده و امیدوار است در آینده این اخبار بیشتر شود، گفت: یکی از خلاءهای استان فارس در حوزه ورزش، نداشتن یک نماینده در لیگ برتر فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور تیم‌های فجر و برق در گذشته دور در لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: استان فارس امروز هم فوتبالیست‌های بسیار خوبی دارد که در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند و امیدواریم در آینده با حمایت استاندار و مسئولان فارس و مجموعه ورزش و جوانان شاهد رفع این مشکل و داشتن حداقل یک نماینده در لیگ برتر باشیم.

سلطانی‌فر همچنین ورزشگاه شش هزارنفری شیراز را جزو ۱۰ ورزشگاه بزرگ کشور قلمداد کرد که به لحاظ زیبایی در کشور کم نظیر است.

او ادامه داد: این پروژه جزو ۱۰ پروژه بزرگی است که همزمان از ۱۰ یا ۱۵ سال قبل احداث آن آغاز شده اما با توقف مواجه شده بود؛ از ۲ سال قبل علی رغم محدودیت‌های مالی، ساخت این پروژه مجدداً شروع شد و نسبت به دیگر پروژه‌های مشابه سرعت بهتری دارد.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که این پروژه به همراه پروژه‌هایی در شهرهای کرج، سنندج، کرمانشاه و ساری، برای هفته دولت سال آینده آماده بهره‌برداری باشد.

سلطانی‌فر میزان پیشرفت سالن شش هزار نفری شیراز را حدود ۷۰ درصد اعلام و اضافه کرد: البته با توجه به نوع مصالح این سازه، می‌توان پیشرفت فیزیکی را بالغ بر ۸۰ درصد برآورد کرد.

 وزیر ورزش و جوانان با هدف افتتاح ۵ پروژه بزرگ ورزشی به شیراز و فارس سفر کرده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار