در مراسم معارفه رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان بیان شد:
با تاکیدبراینکه مدیران کل تخصصی حوزه اقتصادی همچون، راهداری و حمل نق جاده ای، گمرکات،منطقه ویژه اقتصادی و دانشگاه بیرجند با این نمایندگی همکاری مستقیم خواهند کرد گفت: تدیون برنامه های مدون در حوزه اقتصاد مرز در اولویت کاری نمایندگی قرار گیرد تا شاهد جهش خوبی در استان باشیم.
کد خبر: ۷۲۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 28 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، صبح امروز مراسم معارفه رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان جنوبی با حضور مشیرالحق عابدی معاون اقتصادی استانداری، موهبتی مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و فاطمه ارامجو سرپرست روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران کل تخصصی حوهز اقتصادی استان در مححل نمایندگی وزارت امورخارجه در استان برگزار شد.

مشیرالحق عابدی معاون اقتصادی استانداری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه پیگیری های ویژه معتمدیان استاندار خراسان جنوبی برای انتصاب رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان منجر به حضور دکتر عجم شده است عنوان کرد: همه ما امیدواریم با بازگشایی مجدد نمایندگی وزارت امور خارجه شاهد تحولات در امورات مرزی و افزایش مراودات تجاری با خارج باشیم. عابدی با بیان اینکه دکتر عجم با سابقه 27 سال کار در وزارت امورخارجه و وزارت کشور را دارا هستند گفت: یکی از وظایف نمایندگی وزارت امور خارجه توسعه روابط خارجی است و انتظار داریم تا با کشورهای همسایه مراودات تجاری قوی تری داشته باشیم.

وی با تاکیدبراینکه مدیران کل تخصصی حوزه اقتصادی همچون، راهداری و حمل نق جاده ای، گمرکات،منطقه ویژه اقتصادی و دانشگاه بیرجند با این نمایندگی همکاری مستقیم خواهند کرد گفت: تدیون برنامه های مدون در حوزه اقتصاد مرز در اولویت کاری نمایندگی قرار گیرد تا شاهد جهش خوبی در استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار