Print Email Short Link کد خبر: 815578 تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ ۱۹:۲۸:۴۶ سرپرست در مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت:
سرپرست با تاکید براینکه با افتخار اعلام می کنم که اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی جزء سه استان اول هستیم خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده ورزش استان می تونم ادعا کنم که با برنامه ریزی کامل و دقیق هستیم. وی بیان کرد: خراسان جنوبی به عنوان 62 پروژه خیر ساز رتبه اول کشور را دارد و این موضوع موجب تعجب وزیر ورزش و جوانان شد.
کد خبر: ۷۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 21 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک از خراسان جنوبی، مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی به ریاست رضایی نایب رئیس و لایق  دبیر فدراسیون کشتی ایران و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای مجمع و ورزشکاران برگزار شد.

 

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: توسعه بحث پیچیده ای است. وی با اشاره به اینکه تا سال 1400 باید جزء 20 استان اول باید باشیم گفت: این شکل جلسات در بیشتر هیات خراسان جنوبی دیده می شود و منابع مالی و معنوی خیلی مهم است و این چیزی که به آن ارزش می دهد همین افکار مثبتت و برنامه محور است. سرپرست با تاکید براینکه با افتخار اعلام می کنم که اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی جزء سه استان اول هستیم خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده ورزش استان می تونم ادعا کنم که با برنامه ریزی کامل و دقیق هستیم. وی بیان کرد: خراسان جنوبی به عنوان 62 پروژه خیر ساز رتبه اول کشور را دارد و این موضوع موجب تعجب وزیر ورزش و جوانان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیئت کشتی طلائیه دار حرکت اجتماعی در کشور است گفت: یک  مربی ورزش یک جامعه را می سازد و در کشورهای توسعه یافته جایگاه یک مربی کمتر از پزشک نیست و این موضوع موجب کاهش آسیب های اجتماعی است.

 

نگاه ویژه فدراسیون کشتی ایران به خراسان جنوبی

تقوی نماینده باشگاه های کشتی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد:  در تمام شهرستان های استان ورزشکاران با سطح مالی کم هستند. وی بااشاره به اینکه کشتی ورزشی سنی بوده و اکنون علمی شده است افزود: نگاه ویژه فدراسیون کشتی ایران به خراسان جنوبی می تواند در توسعه این ورزش تاثیر گذار است.

 

شهرستان سربیشه مهد پرورش کشتی گیران کوچک

راستگو مقدم رئیس هیئت سربیشه با بیان اینکه بیش از 70 کشتی گیر در این شهرستان فعالیت دارند بیان کرد: تشک کشتی این شهرستان نصفه است و تشک امانتی از مرکز استان گرفتیم. وی با اشاره به اینکه سالن اختصاصی کشتی در این شهرستان نداریم گفت: در رده های خردسالان و نونهال در حال فعالیت تخصصی هستیم.

 

آموزش و پرورش ظرفیت بلقوه ای در جهت توسعه ورزش ها

خسروی نماینده آموزشگاه های کشتی استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: در خراسان جنوبی 200 هزار دانش آموز و 500 معلم ورزش داریم و این ظرفیت اموزش و پرورش یکی از مهمترین ارگان ها است که می تواند به این ورزش کمک کند. وی بااشاره به اینکه ایجاد انگیزه موجب کار کردن ما می شود افزود: خراسان جنوبی در فدراسیون ویژه دیده شود.

 

هیات شهرستانی با برنامه ریزی جلو روند

افضل پور عضو هیئت رئیسه کشتی خراسان جنوبی نیز در مراسم بیان کرد: کشتی خراسان جنوبی سبقه و عقبه خوبی دارد و نیاز به سرمایه گذاری دارد. وی با اشاره به اینکه ما از طریق رشته های انفرادی می توانیم در کشور مقام آور باشیم گفت: هیات شهرستانی باید در توسعه ورزش قهرمانی و شهرستانی خود برنامه ریزی کنند.

گفتنی است به تمام خواسته های هیئت کشتی خراسان جنوبی موافقت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار