دبیر شورای مواد مخدر خراسان جنوبی
زندی خاطرنشان کرد: بیش از 86 درصد معتادین توسط مردم خراسان جنوبی بهبود یافته اند.
کد خبر: ۷۱۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 19 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک از خراسان جنوبی، کمتیه مشارکت های سمن های مردم نهاد به ریاست حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و به دبیری علی زندی دبیر شورای مواد مخدر استان در سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان جنوبی برگزارشد.

دبیرشورای مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 80 مرکز درمانی در استان فعالیت دارند عنوان کرد: بیش از 13 هزار و 713 نفر در حال حاضر درمان می شوند و پاکی بیش از یکسال را بهبود یافته می نامند.

زندی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد معتادین کشور شاغل هستند گفت: متاسفانه اینها شغلشان را از دست داده اند و کسی ضمانت معتادین را قبول نمی کنند.وی تاکید کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر هم به کسانی که صاحب حرفه بوده اند 10 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کردیم.او افزود: ما نیازمند اجتماعی شدن آسیب های اجتماعی همچون مواد مخدر هستیم اما متاسفانه فردی که قبلا معتاد بوده است مقبولیت اجتماعی در استان ندارند.

زندی با اشاره به اینکه ما بانک اطلاعاتی بهبود یافتگان معتادین را نداریم عنوان کرد: نیازمند تدوین بانک اطلاعاتی هستیم و هنوز خیرین به معنای واقعی کلمه ورود پیدا نکردند. او بیان کرد: ایجاد قبولیت اجتماعی و بانک اطلاعاتی مهمترین اولویت های ما باشد تا بتوانیم برای آنها برنامه ریزی کنیم.زندی خاطرنشان کرد: بیش از 86 درصد معتادین توسط مردم خراسان جنوبی بهبود یافته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار