نماینده مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های اشتغال در استان خراسان جنوبی بسیار بالا است که همچون مسایل سیاسی و بین المللی به خودباوری نیاز دارد.
کد خبر: ۷۱۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 12 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی با بیان این مطلب افزود: بازاریابی یک هنر و تخصص است که باید در زمینه فعالیت های تعاونی به آن توجه شود چون گاهی تولیدکننده الزاما نمی تواند روی بازار تمرکز داشته باشد. 

وی اظهار داشت: اگر بازاریابی به خوبی انجام شود می توان محصولات تولیدی تعاونی ها را به بازارهای خارج استان و حتی خارج کشور صادر کرد. 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنوع محصولات در چهارمین نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون استان گفت: در این نمایشگاه مشاهده شد که اغلب محصولات تولیدی نیاز به سرمایه بالا ندارد لذا با سرمایه اندک می توان اشتغال ایجاد کرد. 

وی افزود: غرفه داران از فروش محصولات خود راضی بودند اما مشکلاتی هم داشتند که عمدتا بحث سرمایه در گردش بود.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: راهنمایی هایی لازم برای دریافت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش توسط مسئولان در بازدید ارایه شد. 

وی با اشاره به حضور پررنگ فعالان بخش صنایع دستی در این نمایشگاه گفت: صنایع دستی از سطح اشتغال بسیار بالایی برخوردار است که غالبا به سرمایه کم نیاز و بازار خوبی هم دارد. 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های اشتغال در استان خراسان جنوبی بسیار بالا است که همچون مسایل سیاسی و بین المللی به خودباوری نیاز دارد.

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای بخش تعاون در خراسان جنوبی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی و اتاق تعاون در محل نمایشگاه های بین المللی بیرجند آغاز به کار کرد. 

این نمایشگاه از 22 تا 26 بهمن ماه دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 21 از آن دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار