معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع):
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: دشمن نخبگان را در تمامی عرصه‌ها با هدف مقابله با انقلاب اسلامی در اتاق فکرشان جمع کردند اما مردم ایران در مقابل همه جبهه‌ها ایستادگی کردند و برای همه عرصه‌ها طرح نقشه دارند.
کد خبر: ۷۱۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 07 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، برات زاده با بیان این مطلب افزود: رشته گرافیک امروزه از ضروریات به شمار می رود، زیرا در پیشبرد انقلاب در این چهل ساله کاری که انجام شده است از دو جهت قابل بحث است اما آن چیزی که مقابل انقلاب اسلامی در این چند سال بوده تنها یک کشور یا یک قاره نبوده بلکه یک مقیاس جهانی داشته است. 

 

وی با بیان اینکه برخی با پایین آوردن سطح انقلاب فکر می‌کنند انقلاب پایه گذاری شد که سفره‌ها و شکم‌ها را بزرگتر کند اما این انقلاب یک حرکت جهانی را آغاز کرده و بنا دارد این حلقه انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی را در ایران وصل به حلقه نهایی کند.

 

برات‌زاده با بیان اینکه قرار است با اجرای این برنامه شما به عنوان یک افسر در یک عرصه‌ای که ضرورت دارد ایفای نقش کنید افزود: پشت این سیستم می‌توانید کاری انجام دهید که باعث امیدواری دوستداران انقلاب، هدایت یک جمع و در مقابل باعث ناامیدی و شکست توطعه‌های دشمن شود.

 

وی گفت: دشمن نخبگان را در تمامی عرصه‌ها با هدف مقابله با انقلاب اسلامی در اتاق فکرشان جمع کردند اما مردم ایران در مقابل همه جبهه‌ها ایستادگی کردند و برای همه عرصه‌ها طرح نقشه دارند.

 

رئیس بسیج رسانه نیز در این مراسم با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک رویداد تخصصی تولید فیلم و کلیپ برگزار می‌شود گفت: در حوزه کارهای فرهنگی سیکل رصد، تولید، انتشار و مصرف یک بازخورد فرهنگی و نحوه ارسال اثر است که در خراسان جنوبی نسبت به حوزه‌های تولید کننده قوی محصولات گرافیکی یک نقطه ضعف و خلأ وجود داشت.

 

سجاد رضایی افزود: یکی از اهداف این بود که گرافیست‌های ارزشی بسیجی که به صورت تخصیصی کار محتوای گرافیکی انجام می‌دهند در جمعی حضور پیدا کنند و بضاعت آموزشی در قالب این رویداد تولید محتوا ضمیمه کار شود و آثار با یک موضوع مشخص جمع‌بندی شود.

 

وی بیان کرد: در این رویداد برنامه آموزشی پیشرفته‌تر می‌شود و شبکه‌ای از گرافیست‌های ارزشی در استان تشکیل و هر روز پر بار تر می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار