سفارت آمریکا در بغداد اذعان کرد که این کشور صدها صفحه و حساب کاربری در شبکه های اجتماعی که در ایران ایجاد شده بود را حذف کرده است.
کد خبر: ۷۱۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 07 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از ایرنا، این سفارتخانه روز چهارشنبه در اطلاعیه ای که خبرگزاری سومریه نیوز منتشر کرده، آورده است: شرکت های امنیت الکترونیکی آمریکا و همچنین شبکه های اجتماعی فعال در این کشور تاکنون صدها حساب کاربری ایجاد شده در این شبکه ها از سوی ایرانیان را حذف کرده اند. 

 

در این اطلاعیه ادعا شده است که این حساب های کاربری مربوط به یک شبکه تبلیغاتی موسوم به اتحادیه جهانی رسانه مجازی در ایران بوده است که - به زعم اطلاعیه - برای انتشار خبرهای نادرست ماهانه برای بیش از نیم میلیون نفر و به 12 زبان مختلف ایجاد شده است. 

 

گزارش به جزییات بیشتری اشاره نکرده است.

 

اذعان سفارت آمریکا در عراق به مبارزه با رسانه های مجازی همزمان با گزارش هایی است که در هفته های اخیر مبنی بر بسته شدن صفحاتی در شبکه های اجتماعی که از جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد کرده اند، منتشر شده است.

 

این در حالی است که آمریکا بزرگترین مدعی حقوق بشر و آزادی در جهان است و در عین حال خود را حامی بی قید و شرط رژیم صهیونیستی و جنایاتی این رژیم جعلی علیه مردم فلسطین نیز می داند. 

برچسب ها: اکانت ، فضای مجازی ، ترامپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار