جمعه پنجم بهمن ماه ، دومین دوره مسابقات پینگ پنگ به همت کمیته رفاهی فرهنگی ورزشی کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی و به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس دفاتر اسناد رسمی در محل سالن کارگران مشهد برگزار گردید.
کد خبر: ۷۰۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 27 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی كانون سردفتران و دفترياران خراسان رضوي، در این دوره علاوه بر سردفتران دفتریاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی تعدادی از همکاران ادارات ثبت نیز حضور داشتند. 

 

مسابقات پس از جدول بندی و قرعه کشی حدود ساعت ۹ صبح در ۶ گروه چهار نفره آغاز و ۶ بازیکن برتر به مرحله حذفی راه پیدا نمودند، اقایان ابریشمی ، سروقدی ، مکارم ، پورابرهیم ، شفاهی ، رمضان پور افراد راه یافته به مرحله ی حذفی بودند. 

 

آقایان شفاهی از اداره ثبت و ابریشمی کارمند دفتر ۲۱۸ در مرحله فینال و اقایان پور ابراهیم دفتریار ۱۵ فریمان و مکارم دفتریار ۳۱۴ مشهد در مسابقه رده بندی با یکدیگر رقابت نمودند که در نهایت جناب اقای ابریشمی مقام قهرمانی جناب اقای شفاهی نایب قهرمان و اقای پور ابراهیم عنوان نفر سوم مسابقات را کسب نمودند.

 

فینال و رده بندی مسابقات با حضور مدیر کل محترم ثبت و‌ هیات همراه و نیز ریاست محترم کانون سردفتران و‌دفتریاران استان برگزار که جوایز و مدال نفرات اول تا سوم توسط این عزیزان اهدا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار