رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی خبر داد؛
رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی گفت: در دو ماهه ابتدای سال آینده تعداد 15 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۰۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 24 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، موسوی، رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی امشب در دیدار با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموع طرح‌های بنیاد برکت در دو شهرستان سربیشه و نهبندان حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

 

وی، رفع محرومیت زدایی از طریق اعزام گروه‌های جهادی به منطقه را یکی از اقدامات بنیاد برکت دانست و گفت: در دو ماهه ابتدای سال آینده تعداد 15 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

 

رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی افزود: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، درمانی و مذهبی فعالیت خواهند کرد و به رفع محرومیت زدایی می‌پردازند.

 

موسوی تصریح کرد: باید برای این گروه‌های جهادی نقاط دارای بحران در استان شناسایی شود و گروه‌های جهادی به این مناطق اعزام خواهند شد تا شاهد رفع محرومیت از این مناطق باشیم.

 

وی ادامه داد: از سال ۸۸ تاکنون بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان به همت بنیاد برکت مشارکت اقتصادی انجام شده و  12 هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به اشتغال شده‌اند.

 

رییس بنیاد برکت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین بنیاد برکت در موضوع اشتغال زایی نیز وام‌هایی از 100 میلیون تا 2 میلیارد تومان با کارمزد 8 درصد ارائه می‌کند تا شاهد توسعه منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار