نماینده مردم بیرجند:
نماینده مردم بیرجند گفت: از سفر دکتر ظریف به کشور عراق نیز تشکر می کنم زیرا به موقع و به جا بود و امیدوارم این رایزنی ها با دنیا نیز بیش از پیش صورت گیرد.
کد خبر: ۷۰۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 22 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت اسلام و المسلمین سیدمحمدباقر عبادی با بیان این مطلب افزود: علی رغم ادعاهایی که دولت نسبت به آماده بودن برای تحریم های ظالمانه داشته است، اما عملا دیدیم که هیچگونه آمادگی در کار نبوده است. نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقایان دولتی، با تنبلی نمی توان مملکت را اداره و به مردم خدمت کرد.

 

حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود صحن علنی مجلس ضمن محکومیت بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در آمریکا اظهار داشت: این اقدام آمریکا لکه ننگی بر آزادی بیان و دموکراسی بود.

 

وی گفت: از سفر دکتر ظریف به کشور عراق نیز تشکر می کنم زیرا به موقع و به جا بود و امیدوارم این رایزنی ها با دنیا نیز بیش از پیش صورت گیرد.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دولت می خواهم که مسائل کشور را معطل اروپایی ها قرار ندهد، اروپا در حال سوء استفاده است و می خواهد که هم برجام بماند و هم ایران صد در صد به آن پایبند باشد بدون آنکه برای برجام کوچکترین هزینه ای را بپردازد و تنها کافی است به بهانه های واهی اروپایی ها برای راه اندازی spv نگاهی بیاندازیم.

 

عبادی گفت:  اگر برخی مقامات دولت توجیه گر رفتارهای اروپایی ها نبودند، امروز اروپایی ها حداقل طلبکار نبودند و کارهای اروپایی ها را از طریق تریبون هایی که در دست ماست توجیه نکنیم، باید مطالبه داشت نه اینکه توجیه گر بود. وی افزود: علی رغم ادعاهایی که دولت نسبت به آماده بودن برای تحریم های ظالمانه داشته است، اما عملا دیدیم که هیچگونه آمادگی در کار نبوده است. نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقایان دولتی، با تنبلی نمی توان مملکت را اداره و به مردم خدمت کرد.

 

وی گفت: آیا بهترین روش و محترمانه‌ترین و سالم‌ترین روش برای توزیع گوشت دولتی، روشی است که انجام می شود، یا بهترین روش برای ناراحت کردن مردم به حساب می آید؟

 

عبادی خاطرنشان کرد:  بر روی روش کنونی هیچ فکری نشده است، این چگونه توزیع کردنی است؟ این روش نه عادلانه است، نه درست، بلکه باعث نارضایتی مردم شده است، در حالی که همه دارای کد ملی هستند و می توانست برنامه ریزی بهتری بر روی این موضوع صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اتاق فکری برای این موضوع 5 دقیقه زمان گذاشته است، این توزیع گوشت به مرکز نارضایتی و ناراحتی مردم تبدیل شده است.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور به شما در مورد کوتاهی ارائه بسته حمایتی برای کارگران و کسانی که اصلا کارمند و بیمه نیستند و آماری نیز در جایی ندارند، تذکر می دهم؛ چرا دولت به این قشر توجه نمی کند، در حالی که غالبا وضع معیشتی آن ها از بقیه اقشار جامعه نامناسب تر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار