رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره ملی تالاب با نگاه ویژه به تالاب کجی نمکزار نهبندان اسفند ماه امسال در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 21 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مجید کریمیان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم اسفند ماه است افزود: فیلم کوتاه، کلیپ، مستند داستانی، انیمیشن و موشن گرافی از مهمترین محورهای ارسال آثار هنرمندان سراسر کشور به این جشنواره است.

دبیر جشنواره ملی تالاب زمان اختتامیه این جشنواره را 12 اسفند ماه اعلام کرد و اظهار داشت: تالاب به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های زیست بومی باید مورد توجه قرار گیرد و هرجا که به این نعمت الهی بی توجهی شده خسارت های غیر قابل برگشتی را به دنبال داشته است.

وی همچنین تالاب ها، مامن و پناهگاه حیات وحش، حیات تالاب، تعدیل آب و هوا و مدیریت منابع آب، مرگ تالاب، محور های همبستگی جوامع محلی و معیشت های وابسته، گردشگری و اکوتوریسم، محیط زیست از دیدگاه اسلام و نگاه ویژه مقام معظم رهبری را از مهمترین محورهای جشنواره بیان کرد.

کریمیان اظهار داشت: در بخش فیلم کوتاه تندیس جشنواره و مبلغ 30 میلیون ریال به نفر اول، تندیس و مبلغ 20 میلیون ریال نفر دوم و تندیس و مبلغ 10 میلیون ریال به نفر سوم تقدیم می شود.

وی ادامه داد: در بخش کلیپ موبایلی به نفر برگزیده تندیس و مبلغ 10 میلیون ریال و در بخش آزاد( انیمیشن و موشن گرافی تندیس جشنواره و مبلغ 15 میلیون ریال به نفر برگزیده اهدا خواهد شد.

وی توجه به محیط زیست را همتراز با زندگی ایرانی- اسلامی دانست و افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنانشان بر حفظ محیط زیست تاکید کردند و کسانی که منادی این تفکر هستند باید توجه بیشتری داشته باشند. 

وی گفت: هنرمندان می توانند آثار خود شامل نام اثر، نوع اثر، موضوع، تهیه کننده، کارگردان، تدوینگر تصویر بردار و زمان تولید به همراه نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، نشانی و شماره تلفن به همراه رزومه کوتاه(اختیاری) را به نشانی خراسان جنوبی، بیرجند، غفاری 13، پلاک 11 ارسال کنند.

وی یادآور شد: همچنین علاقمندان می توانند با بارگذاری اثر در پیام رسان ها با شماره همراه 09390170905 به همراه مشخصات اثر و تولید کننده اثر در جشنواره شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار