آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه به برخی حاشیه های ایجاد شده برای جلسه دیروز این کمیته واکنش نشان داد و گفت: فرد دعوت شده در جلسه، کارشناس یک شرکت بخش خصوصی بوده است.
کد خبر: ۷۰۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 20 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از ایرنا ، دیروز انتشار خبر برگزاری جلسه ای در کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با موضوع آلودگی هوای پایتخت درحالی خبرساز شد که برخی رسانه ها از حضور فردی به نام «مجید توکلی» در جلسه انتقاد و اعلام کردند: «این فرد در وقایع فتنه 88 نقش داشته است چطور باید در جلسات رسمی شورا شرکت کند»؟

 

حسینی میلانی عضو و رئیس کمیته محیط زیست کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران امروز مطلبی را در اختیار رسانه ها قرار داد و در قالب آن تاکید کرد: کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران دیروز همانند هفته‌های گذشته با هدف بررسی و پایش مشکلات زیست محیطی شهر تهران تشکیل جلسه داد و به مناسبت روز هوای پاک به بررسی تطبیقی آلودگی هوای شهر تهران با کلانشهرهای دیگر که با این معضل مواجه هستند پرداخت. 

 

وی افزود: در این جلسه علاوه بر افراد مسئول در حوزه مقابله با آلودگی هوای شهر تهران، یکی از شرکت های مشاوره دهنده به شهرداری که در حوزه مقابله با آلودگی هوای تهران به بررسی اقدامات انجام شده در مکزیکوسیتی (پایتخت مکزیک) پرداخته، دعوت شده بود تا گزارش موردی درباره مطالعات خود را ارائه کند. 

 

حسینی میلانی با بیان اینکه تلاش کمیته محیط زیست و خدمات شهری دوری کردن از حاشیه‌ها و سیاسی‌کاری و پرداختن تخصصی به مشکلات و معضلات محیط زیستی شهر تهران است افزود: شرکت مشاوری که به جلسه امروز دعوت شده بود به همراه تعدادی از کارشناسان خود در این جلسه شرکت کرد و فرد مورد اشاره در رسانه ها یکی از کارشناسان این شرکت خصوصی است و در این جلسه نیز به جز سخنان تخصصی در زمینه آلودگی هوا و راه های مقابله با آن سخن دیگری گفته نشده است. 

 

در خبر ارسالی این عضو شورا به ایرنا به نقل وی اظهار امیدواری شده است که رسانه ها قبل از انعکاس موضوعات اینچنینی و ایجاد ابهام و شائبه در جامعه، چگونگی موضوع را از منابع رسمی جویا شوند و افکار عمومی را درگیر موضوعات حاشیه ای نکنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار