در خراسان جنوبی برپا می شود
نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب طی بهمن ماه سال جاری در استان خراسان جنوبی برپا می شود.
کد خبر: ۷۰۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 12 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مجتبی علوی مقدم صبح شنبه در کارگروه عمران و امور نمایشگاه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: معاندان و دشمنان آرزو داشتند که چهل سالگی انقلاب را نبینند که این رویای آنان با حضور مردم در صحنه و صبوری‌های آنان محقق نشد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته آمارها برای تأثیرگذاری  بیشتر باید به صورت مقایسه‌ای ارائه شود تا برای مردم ملموس‌تر باشد.

 

علوی مقدم ادامه داد: باید این نکته را برای عموم مردم و به ویژه جوانان تبیین کنیم که علی‌رغم همه محدودیت‌ها و تنگناها اقدامات بسیار مثبتی در عرصه‌های مختلف و به ویژه زیرساختی طی ۴۰ سال گذشته صورت گرفته است.

 

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و از این منظر در نمایشگاه دستاوردها با همکاری نهادهایی چون بسیج و سپاه و ارتش غرفه‌ای به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اختصاص یابد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: اگر در کنار تبیین دستاوردهای سیاسی، فناوری، علمی و زیرساختی به تبیین فرهنگ جهاد و شهادت نپردازیم به اهداف خود از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب نخواهیم رسید.

 

علوی مقدم اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم مدیران استانداری و استاندار خراسان‌جنوبی ارتباط صمیمانه‌تر و نزدیک‌تر با مردم و شنیدن استدلال ها، دغدغه‌ها و مشکلات آنان است که نمونه آن را در سفر به نهبندان مشاهده کردیم.

 

گفتنی است براساس تصمیم‌گیری در کارگروه، تاریخ دهم تا پانزدهم بهمن ماه برای برگزاری دستاوردهای انقلاب در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار