مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیش از هزار تن شن و نمک برای بازگشایی محورهای استان در فصل زمستان ذخیره کرده ایم.
کد خبر: ۶۹۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 14 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، فریبرز کرمی در حاشیه آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه استان کرمانشاه از ذخیره سازی شن و نمک کافی برای زمستان امسال خبرداد و اظهار کرد: هر ساله در آستانه فصل زمستان بیش از هزار تن شن و نمک خریداری می کنیم تا در مواقع لزوم برای بازگشایی محورها و جاده های استان استفاده کنیم.

وی افزود: استفاده از شن و نمک در محورها و گردنه های برفگیر استان براساس استانداردهای لازم صورت می گیرد تا لطمه ای به جاده ها وارد نکند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه با بیان اینکه این اداره کل در فصل تابستان طبق وظیفه سازمانی خود اقدام به لکه گیری و آماده سازی جاده های استان برای تردد وسائط نقلیه کرده، افزود: در آستانه فصل زمستان نیز آماده هستیم تا ضمن ارتقاء سطح خدمات و کمک به در راه ماندگان در زمان بارش ها، برای بازگشایی سطح راه های استان موقع بارش ها اقدام کند.

وی با اشاره به استقرار 50 اکیپ ثابت و سیار با 450 نیرو در سطح جاده های استان، عنوان کرد: همچنین 38 راهدارخانه ثابت و 10 راهدارخانه سیار فصلی در این ایام فعال خواهند بود.

کرمی یادآورشد: 380 دستگاه ناوگان سبک و سنگین برای باز نگه داشتن راه ها و برف روبی به موقع، جاده های کرمانشاه را در فصل زمستان پوشش خواهند داد.

وی با بیان اینکه گاها در این فصل به واسطه ریزش باران شاهد ریزش کوه نیز هستیم که باعث مسدود شدن جاده ها می شود، خاطرنشان کرد: براساس آئین نامه ناوگان خود را باید براساس نوع جاده، نوع نزولات آسمانی، یخبندان بودن محورها و... در سطح راه های استان مستقر کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: همچنین در گردنه ها و نقاط برفگیر ناوگان جدید و بروز تری را مستقر خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار