رییس هیئت مدیر موسسه خیریه مرهم؛
رییس هیئت مدیر موسسه خیریه مرهم گفت: 9 اتاق عمل با امکانات ویژه در اختیار 15 جراح پلاستی ازتیم پزشکی مرهم در استان ایلام قرار گرفته که ثبت یک رکورد در کشور است.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 24 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: این موسسه در بیست و سومین تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه مرهم متشکل از 46 متخصص و فوق تخصص  و با هدف ارائه خدمات پزشکی و جراحی رایگان اقشار آسیب پذیر جامعه  30 آبان  به ایلام سفر کرده و تا چهارم آذر ماه در ایلام حضور دارند.

وی با اشاره به انجام157 عمل جراحی بروی بیماران از ابتدای حضور تیم پزشکی موسسه مرهم در ایلام افزود : بیش یک هزار نفر مربوط به  جراحی  پلاستیک در ایلام ویزیت شدند .

کلانتر هرمزی یادآور شد : برای درمان افرادیکه مشکل شکاف کام و لب دارند ابتدا توسط متخصصان ویزیت و کسانیکه نیاز به عمل داشته باشند مورد جراحی قرار می‌ گیرند که برآورد ما این است در این طرح بیش از 200 نفر مورد عمل جراحی قرار گیرند.

هرمزی با بیان اینکه کلیه خدمات به صورت رایگان توسط پزشکان داوطلب به نیازمندان ارائه شده گفت: محل اسکان نیز برای 100 نفر از همراهان بیمار نیز تامین شده است.

وی بیان داشت: موسسه مرهم از ابتدا با هفت نفر کار خود را آغاز نمود که امروز بیش از 500 نفراز پزشکان متخصص و فوق تخصص این موسسه را همراهی می کنند.

همتی با اشاره به ثبت نام 530 نفر جهت عمل جراحی همزمان با حضور  موسسه مرهم  در استان  افزود: در روز دوم ورود این تیم به استان 62 نفر مورد عمل جراحی پلاستیک قرار گرفتند.

همتی در ادامه از ویزیت 2 هزارنفر در بیمارستان مصطفی خمینی(ره) شهر ایلام و کیلنیک فجر استان خبر داد و گفت: اغلب مراجعه کنندگان از استان های کرمانشاه، تبریز، شیراز، زاهدان و یک نفر بیمار نیز تبعه افغانی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست اظهار داشت : با ورود تیم 56 نفره موسسه مرهم به استان 400 نفر از پرسنل دانشگاه پزشکی ایلام در حوزه های مختلف این تیم را همراهی می کنند.

شایان ذکر است ، تیم  تخصصی و فوق تخصصی مؤسسه ملی مرهم طی 5 روز، چهار خدمت رایگان پزشکی شامل جراحی پلاستیک و ترمیمی، طب فیزیکی و توانبخشی و جراحی ستون فقرات، چشم پزشکی و آموزش و ارتقاء سلامت را به مردم ایلام ارائه نمودند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار