از این محل یکهزار و 212 طرح با پیش بینی اشتغال سه هزار و 363 نفر در بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید عقد قرارداد شد.
کد خبر: ۶۷۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 23 October 2018

به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریانپور  گفت که این استان رتبه سوم کشور را در طرح اشتغال فراگیر دارد.

براساس این گزارش، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران  در آیین معارفه مدیر جدید امور شعب بانک ملی مازندران در ساری به ظرفیت تسهیلاتی بندهای الف و ب تبصره 18 قانون بودجه کشور تحت عنوان اشتغال فراگیر گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده توسط استانداری و فرمانداریها و نیز اقدامات مجدانه دستگاههای اجرایی ذیربط و مدیران بانک های عامل تا کنون تعداد 146 طرح با اعتباری بالغ بر 171 میلیارد تومان معادل 51 درصد با پیش بینی اشتغال یکهزار و 611 نفر در بانک ها به مرحله عقد قرارداد رسیده و در حال پرداخت است که در این خصوص از نظر عملکردی استان مازندران در میان 31 استان کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است .
وی همچنین گفت که تاکنون برای مبلغ حدود 189 میلیارد تومان طرح اشتغالزای روستایی در بانک های عامل به مرحله عقد قرارداد رسیده و در حال پرداخت است.
سهم مازندران از تسهیلات مرحله اول طرح اشتغالزای روستایی 165 میلیارد تومان است.
معاون استاندار مازندران با اعلام این که تاکنون حدود 15 درصد بیشتر از سهمیه مرحله اول برای اجرای طرح اشتغالزای روستایی در مازندران با بانک ها قرارداد بسته شده ، گفت: در سال جاری تولید و اشتغال به عنوان دو اولویت مهم استان محسوب می شوند.
وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل برای عقد قرارداد با متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی روستایی استان، افزود: از این محل یکهزار و 212 طرح با پیش بینی اشتغال سه هزار و 363 نفر در بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید عقد قرارداد شد.
خیریانپور از همه فرمانداران ، مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران بانک های عامل خواست تا بر روند پرداخت تسهیلات نظارت دقیق اعمال کنند تا تسهیلات پرداختی در جای خودش و در راستای تولید و اشتغال به مصرف برسد.
در این جلسه از زحمات موسی اسلامیان قدردانی و خانعلی رشیدی به عنوان مدیر جدید اداره امور شعب بانک ملی استان مازندران معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار