با حضور نماینده بانک آینده؛
سال تحصیلی 98-97 با حضور نماینده بانک آینده در مدرسه امید آینده در بیرجند آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 24 September 2018

نوای زنگ امید آینده در مهرشهر بیرجند پیچید

صبح روز یکشنبه اول مهرماه همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور باحضور نماینده بانک آینده و کارکنان شعبه بیرجنداین بانک و گروهی از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش استان، پدران و مادران دانش آموزان و نواختن زنگ امید آینده، سال تحصیلی در مدرسه ابتدایی امید آینده در مهرشهر بیرجند آغاز شد.

مدرسه ابتدایی امید آینده در شهرستان بیرجند، مجموعا ۳۶۰ دانش آموز دارد که در دوشیفت صبح و عصر در این مدرسه مشغول به دتحصیل هستند این مدرسه، جزو مجموعه مدارسی است که بانک آینده از سال گذشته در مناطق کم برخوردار احداث کرده است.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن کریم و برگزاری مراسم ویژه ای توسط گروه ناشنوایان استان خراسان جنوبی، پیام بانک آینده توسط نماینده بانک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت و بسته های لوازم التحریر نیز به دانش آموزان اهدا شد.

بانک آینده در چارچوب عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از سال گذشته تا کنون 10مدرسه امید آینده را در مقطع دبستان در مناطق کم برخوردار در استان های مختلف کشور احداث و بهره برداری کرده است.

توزیع ٢میلیون و ۵٠٠هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار همزمان با آغاز سال تحصیلی از دیگر اقدامات بانک آینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار