رؤسای جدید راهنمایی و رانندگی و پلیس راه خراسان جنوبی معرفی شدند.
کد خبر: ۶۴۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 28 August 2018

به گزارش تابناک از خراسان جنوبی :مراسم معارفه این رؤسای جدید امروز در بیرجند برگزار شد که در آن، معرفی رؤسای جدید پلیس راه و راهنمایی و رانندگی سرهنگ علیرضا رضایی که پیش از این رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بود اکنون به سمت رئیس پلیس راه خراسان جنوبی منصوب شد و سرهنگ علیرضا عباسی هم به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان معرفی شد.

معرفی رؤسای جدید پلیس راه و راهنمایی و رانندگی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم، حفظ قانون را مهم ترین عامل در کاهش تصادفات دانست و گفت: خراسان جنوبی در شاخص های مختلف کشور رتبه های خوبی کسب کرده است لذا در کاهش تصادفات هم باید با حفظ قانون جایگاهش را ارتقا دهد.

سردار شجاع افزود: فرهنگ رعایت قوانین رانندگی باید نهادینه شود و در این خصوص همه مسئول هستند.

وی، وقوع تصادفات را هزینه بر دانست و گفت: با وقوع یک تصادف علاوه بر تلفات جانی و عاطفی، به مبلمان شهری و اماکن خصوصی هم خسارت وارد می شود بنابراین با رعایت قوانین می توان از تلفات و خسارات جلوگیری کرد.

سردار شجاع با بیان این که رانندگان 10 استان دیگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) از جاده های مواصلاتی خراسان جنوبی تردد می کنند افزود: پلیس برای کاهش تصادفات در 10 هزار کیلومتر از جاده های استان، خدمات ارزشمندی ارائه می دهد که اگر این خدمات کنترلی صورت نگیرد آمار تصادفات افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار