مدیرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی خبرداد:
مدیرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی گفت : 500 واحد صنعتی خراسان جنوبی در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند.
کد خبر: ۶۳۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 16 July 2018

به گزارش تابناک خراسان جنوبی: سید محمود هاشمی مدیرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در سال جاري بر اساس مصوبه شوراي اقتصاد، گازرساني و اجراي خط اختصاصي گاز تا ورودي واحدها براي بيش از 500 واحد صنعتي و توليدي استان بدون اخذ هزينه  انجام خواهد شد. 

برخورداری 500 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی
هاشمی با بیان اینکه برآورد هزینه برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی 80 میلیارد تومان است گفت: در صورت تأمین اعتبار از سوی شرکت ملی گاز ایران این طرح تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

نواحی صنعتی بیرجند، قاین، درمیان و فردوس بیشترین واحد تولیدی و صنعتی را برای اجرای گاز رسانی دارند.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه در استان سالانه 2000 مجوز احداث مراكز صنعتي، توليدي و كشاورزي از طريق كميته امور زيربنايي استان صادر می شود گفت:  با گاز رسانی به این واحدها كمك شاياني به بخش توليد و صنعت و بنگاههاي زود بازده و افزايش اشتغال  می شود.

مدیرعامل شركت گاز استان جلوگیری از تخريب سالانه حدود يك ميليون درختچه منابع طبيعي، پايداري محيط زيست ، کاهش مصرف سوخت هاي مايع فسيلي، کاهش قاچاق سوخت و اشتغال تولید محور را از جمله مزیت های گاز رسانی به واحدهای صنعتی و مناطق روستایی عنوان کرد و افزود:  پيش بيني  می شود در صورت همكاري همه جانبه دستگاههاي اجرايي استان و تخصيص بودجه و نقدينگي توسط شركت ملي گاز ايران ،تا دو سال آينده حدود 400 روستاي استان به شبکه گاز سراسری متصل شوند و درصد جمعيت روستايي برخوردار از گاز طبيعي به بيش از 80 درصد افزايش يابد.

هاشمی گفت: با گازرساني به شهرهای نهبندان، شوسف، ديهوك و درح خراسان جنوبی، تمامی شهرهاي استان در سال 97 تحت پوشش كامل گاز طبيعي قرار می گیرند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار