نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:
نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبل از ترامپ بوش و روسای جمهور آمریکا در تلاش برای نابودی اسلام بوده اما نتوانستند آسیبی به کشورما وارد سازند، گفت: تحریم‌ها با برنامه ریزی درست قابل عبور است.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 10 July 2018

تابناک خراسان جنوبی: به گزارش خبرنگار تابناک از خراسان جنوبی ـ حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی ظهر دیروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در مدرسه علمیه معصومیه بیرجند برگزار شد،اظهار داشت: امام صادق(ع) مردم و مسلمانان را از بحران معنویتی نجات داد .

ترامپ نمی‌تواند هیچ آسیبی به ایران وارد سازد

وی با بیان اینکه مسائل مطالب جدید نیاز به امام و کسی که پیامبرگونه همه مطالب را بیان کند دارد، افزود: نمی توان گفت  اسلام بدون امام صادق(ع) کامل است زیرا بعد از پیامبر نیاز بیشتر به فردی برای بیان احکام اسلام بود و در این راستا اسلام تدارک لازم را  ندید که جامعه اسلامی را از بحران نجات دهد.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر امام را از دین اسلام برداریم نقص بزرگی در دین وارد می‌شود،گفت: حضرت علی (ع) گفت قرآن ناطق من هستم اما مسلمانان چه کردند؟ اگر تمام معارف اسلام احکام قرآن تنها در قرآن ذکرمی‌شد، اگر قرآن صد جلد هم می‌شد کم بود.

عبادی افزود: همه علوم تنها در دل اهل بیت و پیامبران است و دشمنان از همان ابتدای اسلام وقتی عشق و اراده مردم ومسلمانان را به اسلام و اهل بیت (ع) دیدند، بهتربن گزینه برای  ایجاد اختلاف مکتب وهابیت را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه انگلیس هنگامی که اصل اسلام و قرآن و الگوهای دینی سبب تقویت اسلام می‌شود مردم چقدر عاشق پیامبر بودند، بیان کرد: مکتب وهابیت را تقویت کرد اما غافل از آنکه آنها عشق به حرم امام رضا(ع) و پیامبر(ص) و حضور 20 میلیون نفری جمعیت را در اربعین حسینی نمی‌بینند.

عبادی با بیان اینکه  بهترین کار افرادی که اهل بیت را رها کرده و به قرآن تمسک نداشتند می‌گویند زیارت پیامبر شرک است، افزود: از نظر وهابیت توسل به ائمه و معصومین شرک است در حالی که توسل در بین همه امور جامعه  وجود داشته و توسل در زندگی انسان سراسر وجود دارد اما آنها  می‌گویند از امام رضا چیزی نخواهید فقط از خدا باید چیزی بخواهید غیرخدا،  از امامان درخواست کردن شرک است.

وی با بیان اینکه اهل بیت وسیله درب خانه خدا است وهمه در خدمت الهی اند، اظهار داشت: توسل در امور دینی هم وجود دارد،  وحضرت زهرا (س) فرمود ما اهل بیت وسیله در خانه خدا هستیم دعای برادر مومن در حق برادر مومن زودتر محقق می‌شود اما  وهابیها در عربستان که تعدادی محدودی هستند اینها خود را مسلمان دانسته و تمام دنیا را غیرمسلمان می‌دانند. از دیدگاه وهابیت، از پیامبر کمک خواستن شرک است اما آل سعود از ترامپ کمک خواستن شرک نیست.

وی علت به وجود آمدن مشکلات ومصائب بر مسلمانان فاصله گرفتن و درک نکردن جایگاه امام جعفر صادق(ع) در دنیای اسلام دانست و اظهار داشت:کسی که کار خیر کند ده برابر پاداش دارد خدا از اهل تقوا می‌پذیرد مظلومیت اهل بیت را ببینید اینگونه ناشناخته ماندند علم امام صادق(ع) هم علم اکتسابی نیست .

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت :ترامپ  نمی‌تواند  هیچ آسیبی به کشور ما وارد سازد و  مملکت ما مستحکم باقی خواهد ماند اما همواره سختی گرفتاری در زمان اهل بیت هم بوده اما عشق به اهل بیت چیزی گرانبها است و امیدواریم بتوانیم روزی برای ائمه مدفون در بقیع بارگاه بسازیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ترامپ ، عبادی ، ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار