سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی در مرحله استانی، 230 هنرجو حضور دارند گفت: این هنرجویان در 14 زمینه علمی با رقبای خود به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۶۲۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 04 July 2018

تابناک خراسان جنوبی: به گزارش خبرنگار تابناک خراسان جنوبی ـ علی اصغر موسوی کیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص مرحله دوم داوری استانی بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی که از صبح امروز (چهارشنبه ) در محل دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دوره دوم متوسطه آغاز شده است ، گفت:این مرحله ازداوری ها با حضور 230 هنرجو و دانش آموز صورت می پذیرد.

 حضور 230 هنرجوی خراسان جنوبی در مرحله استانی بیستمین جشنواره جوان خوارزمی

موسوی کیا ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره ، با هدف ایجاد و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان و نیز تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در آنان ، این دوره از مسابقات را از خرداد ماه سال جاری با ابلاغ بخشنامه از وزارت آموزش و پرورش ، در مناطق مختلف استان آغاز کرد.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از 230 هنرجوی شرکت کننده دراین دوره از جشنواره ، 150 طرح اخذ شده است که هنرجویان در این مرحله به دفاع از طرح خود خواهند پرداخت.

 

وی افزود: هنرجویانی که حد نصاب نمرات را از داوران دریافت کنند ، به مرحله کشوری که در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

 

موسوی کیا در پایان گفت: در نوزدهمین دوره این رقابت ها که در سال گذشته صورت گرفت، 2 هنرجوی خراسان جنوبی ، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در زمینه هنر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار