روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان جنوبی
ریزش دیواره قنات در روستای "شاخن"شهرستان بیرجند و "رومنجان" شهرستان خوسف منجر به حادثه گردید.
کد خبر: ۵۵۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 27 January 2018

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان جنوبی: ریزش آوار در دو قنات استان خراسان جنوبی دو کشته بر جای گذاشت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از ریزش دیواره قنات در روستای "شاخن"شهرستان بیرجند و "رومنجان" شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: ظهر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی و ریزش آوار در روستای "شاخن"شهرستان قاین بلافاصله مامورأن به محل اعزامٰ شد .

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند: فردی 28 ساله به عنوان پیمانکار پروژه آب رسانی قنات "گرینجان" واقع در ضلع شمال روستای شاخن در چاله ای به عمق پنج متری قنات در حال نقشه برداری بوده که چاله قنات ریزش کرده است و نامبرده زیر آوار گرفتار شده و فوت کرده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و رسیدگی به موضوع توسط پلیس افزود: با تلاش عوامل آتش نشانی جسد متوفی از محل خارج و مرگ وی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ شاخن در محل تایید شد که جسد متوفی به سرد خانه منتقل شد .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی درادامه افزود : دقایقی از حادثه اول نگذشته بود که حادثه ای دیگر مبنی بر ریزش قنات این بار در روستای "رومنجان" شهرستان خوسف به مأموران اعلام شد.

سرهنگ شجاعی نسب گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند فردی ۳۵ ساله که در قنات روستا در حال کار بوده فوت کرده است و آثار جراحت در سر متوفی مشهود است که در این رابطه نیز با هماهنگی مقام قضایی جسد متوفی جهت مشخص شدن علت فوت به سرد خانه بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار