مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی عدم حضور سازمان های فرهنگی را در جلسات کارگروه فرهنگی-اجتماعی استان را به منزله موازی‌کاری در حوزه فرهنگ عنوان و خواستار توجه ویژه سازمان های مسئول و حضور ایشان در جلسات گردید.
کد خبر: ۵۳۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 02 December 2017

تابناک خراسان جنوبی: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی عدم حضور سازمان های فرهنگی را در جلسات کارگروه فرهنگی-اجتماعی استان را به منزله موازی‌کاری در حوزه فرهنگ عنوان و خواستار توجه ویژه سازمان های مسئول و حضور ایشان در جلسات گردید.

عصمت محمودی در گفتگو با تسنیم با گلایه از حضور نداشتن مسئولان مربوطه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گفت: محورهای کارگروه در نیمه دوم سال طبق برنامه‌های متمرکزی که در قالب تفاهم نامه‌ها از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، مشخص است. وی تاکید کرد: استان خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر استان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی عملکرد خوبی دارد.

وی ضمن ابراز نگرانی بیان داشت: از دو سال قبل تاکنون موضوع فردگرایی و موازی‌کاری در کارهای فرهنگی وجود دارد، یادآور شد: این کارگروه محل حضور محوری‌ترین دستگاههای فعال در حوزه فرهنگ است، اما در دو سال گذشته دستگاه‌هایی که فقط کار آنها فرهنگی و اجتماعی است حتی دو بار هم در جلسات ما حضور پیدا نکردند. این مقام مسئول تصریح کرد: باید هماهنگی‌ برای انجام کارهای فرهنگی در این کارگروه انجام شود اما مدیران فرهنگی نمی‌آیند و بنابراین موازی‌کاری و فردگرایی وجود دارد.

محمودی با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی وجود دارد، درخواست کرد با هماهنگی و همگرایی در این کارگروه وجود داشته باشد. 

وی گفت در زمینه آموزش‌های میدانی پیرامون آسیب‌های اجتماعی ضعیف عمل کردیم ادامه داد: بنا داریم تابلوهای آموزشی در شهر بیرجند در فضا و مکان‌هایی که دید مناسب دارند، با همکاری شهرداری نصب کنیم و هر دو ماه یک بار جملات اجتماعی و آموزشی مثبت روی آنها بنویسیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار